افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۸۱۵ نفر
کد خبر: 3888853
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۸۱۵ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۵۳ نفر، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۸۱۵ نفر رسید.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۸۱۵ نفربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شب گذشته، 15فروردین‌ماه، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۵۳ نفر، تعداد مبتلایان قطعی به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۱۸۱۵ نفر رسید.

وی افزود: با فوت ۷ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، فوتی‌های ناشی از ابتلا به این ویروس در استان به ۱۸۴ نفر رسید.

صومی، با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۶۷ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند، گفت: در حال حاضر ۱۱۵ نفر در آی سی یو بستری‌ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز متذکر شد: تعداد مبتلایان همچنان نشانگر گسترش ویروس است از این‌رو امیدواریم با همت و یاری مردم و در خانه ماندن به این ویروس پایان داد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است، از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است که بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

صومی با تأکید بر لزوم ادامه فاصله‌گذاری اجتماعی، بیان کرد: با همکاری مردم در غربالگری سلامت جامعه می‌توان در کمترین زمان ممکن تشخیص بیماری را انجام داد.

انتهای پیام
captcha