تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۷۳ نفر رسید
کد خبر: 3889008
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۷۳ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۴ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۷۳ نفر رسید.

تعداد بیماران مبتلا به کرونا مثبت در اهر به ۷۳ نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۴ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۷۳ نفر رسید. 

وی افزود: تاکنون ۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان باقرالعلوم(ع) بازه بهبودی را طی کرده و در آمار بهبود یافته‌های کرونایی اهر ثبت شده‌اند.

میرزاپور، اضافه کرد: هم‌اکنون ۳۳ نفر کرونا مثبت قطعی و ۳۶ نفر مشکوک به کرونا که در مجموع ۶۹ بیمار می‌شود، در بخش‌های مربوطه و آی‌سی‌یو بیمارستان اهر بستری هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، تأکید کرد: نگران حضور در برخی مراسم تشییع جنازه و از این قبیل تشریفات هستیم و همچنان تأکید ما به عدم حضور در تجمعات است‌.

وی بیان کرد: به صراحت اعلام می‌کنم هر شخصی در تجمعی حضور یافت از دو حالت خارج نیست؛ یا ناقل است یا مبتلا می‌شود و طی چند روز علائم پیدا می‌کند‌ که در هر صورت مبتلا شدن فرد در صورت عدم توجه قطعی است.

انتهای پیام
captcha