پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت حافظان سلامت
کد خبر: 3889249
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت حافظان سلامت

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت دو نفر از حافظان سلامت استان را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت دو حافظ سلامتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی درگذشت دو نفر از حافظان سلامت استان را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

ضایعه درگذشت پزشکان ایثارگر و فرهیخته آقایان دکتر وحید یحیوی و دکتر میر عباس هاشمی، که در راه پاسداری از سلامت مردم و دفاع از بهداشت هموطنان عزیزمان به شهادت رسیده‌اند موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این متخصصان در راه خدمت، تا آخرین لحظه، سنگر درمان بیماران را ترک نکردند و در راه مبارزه با ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شده و جامعه پزشکی و مردم آذربایجان را به سوگ نشاندند.

اینجانبان ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، ضایعه درگذشت این پزشکان متعهد و متخصص را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریز و به ویژه خانواده محترم آن مرحومین تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می‌نماییم.

یادآور می‌شود، دکتر میر عباس هاشمی متخصص بیهوشی و رئیس بیمارستان شهید مدنی آذرشهر بود که از آغاز شیوع ویروس کرونا در این شهرستان مجاهدانه تلاش کرد و خود نیز پس از چندین روز تحمل درد و رنج ناشی از ابتلا به ویروس منحوس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

شهید دکتر وحید یحیوی نیز، فوق تخصص خون و انکولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود که در حین خدمت به هموطنان، به کرونا مبتلا و آسمانی شد. شهید وحید یحیوی در دوران دانشجویی پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دبیر کانون قرآن و عترت این دانشگاه بود.

انتهای پیام
captcha