تحقق شعار سال نیازمند ورود مجاهدانه جوانان است
کد خبر: 3889266
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

تحقق شعار سال نیازمند ورود مجاهدانه جوانان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میانه، لازمه به ثمر نشستن اهداف و آرمان‌های گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال را ورود مجاهدانه جوانان دانست و گفت: این جوانان یادگاران مکتب شهید سلیمانی هستند و بی‌شک حرکت چرخ‌های تولید و جهش روزافزون آن به دست این جوانان محقق خواهد شد.

تحقق شعار سال نیازمند ورود مجاهدانه جوانان استحجت‌الاسلام حسن امیرنژاد، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میانه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه جوانان ما در تمام مراحل انقلاب سهم بسزایی داشته و مایه افتخار هستند، اظهار کرد: اینان تکیه‌گاه اصلی کشور و ملت هستند و امام و رهبری به وجود این جوانان می‌بالند.

وی با اشاره به نقش بی‌نظیر و حماسه‌آفرینی‌های جوانان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در حفظ و پیشرفت کشور و انقلاب، تصریح کرد: پیشرفت‌های مختلف و روزافزون کشور به دست این جوانان رقم خورده و اقتدار نظام حاصل هدایت رهبر حکیم و فرزانه و پشتیبانی‌های بدون چشمداشت جوانان انقلابی مطیع فرامین رهبری است.

حجت‌الاسلام امیرنژاد، لازمه به ثمر نشستن اهداف و آرمان‌های گام دوم انقلاب و تحقق شعار سال را ورود مجاهدانه جوانان عنوان کرد و افزود: این جوانان یادگاران مکتب شهید سلیمانی هستند و بی‌شک حرکت چرخ‌های تولید و جهش روزافزون آن به دست این جوانان محقق خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میانه، با اشاره به احادیثی از معصومین(ع)، جوانی را باارزش‌ترین نعمت خدا و فرصتی برای عبادت و حکمت اندوزی دانست و تأکید کرد: جوانان باید این فرصت باارزش و این نیرو و گوهر جوانی را در مسیری درست و سازنده هدایت کرده و مانع از هدررفت آن شوند.

انتهای پیام
captcha