پلمپ ۶۵۰ واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3889348
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

پلمپ ۶۵۰ واحد صنفی در آذربایجان‌شرقی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، گفت: طی مدت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۸ فروردین تاکنون ۶۵۰ واحد صنفی متخلف که به تذکرات پلیس توجه نکردند در استان پلمپ شدند.

پلمپ 650 واحد صنفی طی اجرای فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار حسین عبدی، رئیس پلیس استان، امروز، 17 فروردین‌ماه در تشریح جزئیات تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان اظهار کرد: در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ترددها محدود و زنجیره سفرها قطع شده است که با استقرار 71 پست ایست و بازرسی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری و از خروج خودروهای عازم به خارج از شهرستان‌ها نیز ممانعت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ورود 19 هزار و 350 خودرو به حوزه سرزمینی آذربایجان‌شرقی جلوگیری شده و از خروج 21 هزار و 135 خودرو از شهرهای استان نیز ممانعت شده است.

سردار عبدی، تصریح کرد: 133 دستگاه خودروی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توقیف و یک هزار و 491 دستگاه خوردو نیز اعمال قانون شده‌اند، بنای پلیس بر تذکر به رانندگان بوده است ولی برخی از رانندگان که اصرار به تخلف و ممانعت از دستور پلیس داشته‌اند جریمه و یا توقیف شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، گفت: طی مدت اجرای طرح از 8 فروردین تاکنون نظارت بر اماکن و مجتمع‌های رفاهی که کانون تجمعات هستند افرایش یافت که در همین راستا 650 واحد صنفی متخلف که به تذکرات پلیس توجه نکردند پلمپ و به یک هزار و 200 واحد صنفی متخلف تذکرات لازم داده شد و از 975 واحد صنفی متخلف نیز تعهد گرفته شد و برای 312 واحد دیگر نیز اخطار پلمپ صادر شد.

وی تأکید کرد: فعالیت تمام اماکن عمومی و صنوف به جز صنوف مرتبط با ارزاق عمومی، اصناف ارائه کننده ضروریات بهداشتی و ضدعفونی و همچنین برخی اصناف خدمات‌رسان تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ممنوع خواهد بود و پلیس با همکاری نهادهای مرتبط بر روند اجرای این طرح نظارت خواهد کرد.

سردار عبدی، ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان پلیس در راستای مقابله با بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از همکاری آحاد مردم با پلیس نیز قدردانی کرد و از آن‌ها خواست تا برای قطع زنجیره این بیماری از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند.

انتهای پیام
captcha