اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌ها در فضای مجازی
کد خبر: 3889597
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌ها در فضای مجازی

معاون شهرداری تبریز گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا مجموعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز با تشکیل گروه تولید محتوا در فضای مجازی اقدام به تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری کرد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای خانواده‌ها در فضای مجازیحجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حضور اقشار مختلف در خانه، اقدامات مختلفی در خصوص تشویق شهروندان تبریزی برای ماندن در خانه برای تداوم مقابله با شیوع ویروس کرونا و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت شهرداری تبریز با تشکیل گروه تولید محتوا در فضای مجازی از اوایل اسفندماه سال گذشته به‌منظور کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در زمینه جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، اقدام به تولید برنامه‌های فرهنگی و هنری جهت انتشار در فضای مجازی کرد.

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: در همین راستا بیش از ۵۰ مورد پوستر و ۵ مورد کلیپ و تیزر و بسته‌های آموزشی با مضمون در خانه بمانیم و پیام‌های شهروندی در فضای مجازی و رسانه‌های شهر در راستای آگاه‌سازی شهروندان و توجه به مباحث بهداشتی در این ایام تولید و منتشر شده است.

معاون فرهنگی شهرداری تبریز، با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «در خانه بخوانیم»، گفت: با همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ و ورزش شهر، شهروندان به ماندن در خانه و اقدامات فرهنگی تشویق شدند و شاهد استقبال چشمگیر شهروندان از این اقدام هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از طرح کتابخوانی با ثبت بیش از ۱۰ هزار آزمون‌ در ۵ روز اول آزمون‌ در سامانه صورت گرفته است و تا پایان فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس‌ سازمان فرهنگی‌ شهرداری تبریر افزود: یکی دیگر از این فعالیت‌های فرهنگی، تولید ۴ کلیپ ویدیویی با حضور و هنرنمایی هنرمندان سرشناس و محبوب موسیقی عاشیقی برای قدردانی از کادر پزشکی و درمانی درگیر با ویروس کرونا به‌عنوان خط مقدم جبهه سلامت است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از فضای تبلیغاتی شهر در راستای ارائه پیام‌های بهداشتی و توصیه‌ای جهت سلامت عمومی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از دیگر اقدامات‌شهرداری تبریز در این ایام است.

حجت‌الاسلام حمیدی، با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی و خانه‌های سلامت به‌صورت مجازی آموزش‌های خود را به شهروندان انجام می‌دهند، گفت: خانه‌های سلامت شهرداری تبریز، آموزش‌های شهروندی لازم را در خصوص این ویروس آماده کرده و صرفاً جهت اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا فعالیت می‌کند و در اجرای دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، همراهی صد درصدی از سوی شهرداری انجام شده است.

انتهای پیام
captcha