تعداد بیماران کرونایی اهر به 126 نفر رسید
کد خبر: 3890577
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

تعداد بیماران کرونایی اهر به 126 نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 11 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به 126 نفر رسید.

تعداد بیماران کرونایی اهر به 126 نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 11 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به 126 نفر رسید.

وی با بیان اینکه تعداد بستری بیمارستان در حال حاضر ۷۸ نفر است افزود: از این تعداد ۴۳ نفر مثبت قطعی و ۳۵ نفر مشکوک(سی‌تی‌اسکن مثبت) هستند.

در حال حاضر تعداد بستری حاد تنفسی در بیمارستان اهر ۸۳ نفر است که ۳۷ نفر کرونا قطعی و ۴۶ نفر مشکوک با سی‌تی اسکن ریه مثبت هستند.

میرزاپور، تاکید کرد: روز به روز بر تعداد بیماران کرونایی اهر افزوده می‌شود و آمار رشد تصاعدی دارند. مردم با ماندن در خانه و خودداری از بیرون رفتن‌های ضروری باید این زنجیره انتقال ویروس را قطع کنند

مدیر شبکه بهداشت اهر، با تاکید بر اینکه هم اکنون ۳۵۰۰ نفر در سطح شهرستان اهر مشکوک و در حال پیگیری هستند، افزود: همشهریان عزیز اگر علائم در خود می‌بینید بی‌درنگ در سایت Salamat.gov.ir سلامت خود را ثبت و ارزیابی کنید و یا سریعاً با مرکز بهداشت خود تماس بگیرید.

انتهای پیام
captcha