تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۳۵ نفر رسید
کد خبر: 3890770
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۳۵ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش ۹ مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۳۵ نفر رسید.

تعداد بیماران کرونایی اهر به 135 نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: با مثبت شدن نتیجه آزمایش 9 مورد جدید از بستری‌های مشکوک بیمارستان اهر، تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به 135 نفر رسید. 

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های بیمارستان اهر در حال حاضر ۷۵ نفر است، افزود از این تعداد ۳۶ نفر مثبت قطعی و ۳۹ نفر مشکوک (سی‌تی‌اسکن مثبت) هستند.

میرزاپور، تأکید کرد: شرایط الان اهر مثل شرایط جنگی است که اگر رعایت نشود و وضع به این منوال ادامه یابد بیش از نصف مردم تا پایان اردیبهشت‌ماه گرفتار شده و فاجعه انسانی رخ خواهد داد.

مدیر شبکه بهداشت اهر، شرکت در مراسم تشییع جنازه و مهمانی‌ها و دیدو بازدیدها، استفاده از پول نقد، عدم رعایت بهداشت فردی، عدم رعایت فاصله ۱.۵ متری، عدم استفاده از ماسک استاندارد، تجمع بی‌مورد در اماکن عمومی و بی‌توجهی به نکات بهداشتی را از مهم‌ترین عوامل افزایش موارد بیماری در این شهرستان اعلام کرد و گفت: مردم همچنان به مسائل بهداشتی و هشدارها توجه کنند.

انتهای پیام
captcha