کرونا هم نمی‌تواند من و همکارانم را از خدمت بازدارد
کد خبر: 3890921
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

کرونا هم نمی‌تواند من و همکارانم را از خدمت بازدارد

شهردار تبریز به‌دنبال مثبت شدن تست کرونای خود، گفت: به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طریق فضای مجازی و تلفنی ادامه خواهم داد.

کرونا هم نمی‌تواند من و همکارانم را از خدمت بازداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز امروز، 24 فروردین‌ماه به دنبال مثبت شدن تست کرونای خود تأکید کرد که به وظایف خود در خدمت به شهروندان و اداره امور شهر، از راه دور و از طریق فضای مجازی و تلفنی ادامه خواهد داد.

وی که از ساعتی پیش در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، گفت: به دنبال بروز برخی علایم تنفسی، آزمایش کرونا انجام دادم که دیشب نتیجه آن مشخص و مثبت اعلام شد.

شهین باهر افزود: اکنون به تجویز پزشک، دارو مصرف می‌کنم و در قرنطینه خانگی به سر می‌برم.

شهردار تبریز درباره فعالیت‌های وی در عرصه مبارزه با کرونا از همان ابتدای شیوع این بیماری، گفت: همه ما خدمتگزاران، زندگی و سلامتمان باید وقف مردم و شهروندان عزیز باشد و من اطمینان می‌دهم با قرنطینه شدن من نه تنها خللی در اداره امور شهر و شهرداری پیش نخواهد آمد، بلکه همکاران من با قوت و انگیزه تمام به خدمات شبانه‌روزی خود به‌ویژه در عرصه مبارزه با کرونا ادامه خواهند داد.

شهین باهر افزود: من نیز به یاری خدا و با تمام توان، از طریق تلفن و فضای مجازی در خدمت همکاران خود در خدمت به شهر و شهروندان عزیز خواهم بود.

انتهای پیام
captcha