تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۴۴ نفر رسید
کد خبر: 3891083
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۴۴ نفر رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان اینکه ۹ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند، گفت: تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۴۴ نفر رسید.

تعداد بیماران کرونایی اهر به 144 نفر رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۹ بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته شناسایی شدند، گفت: تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به 144 نفر رسید.

وی تعداد بستری‌های بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر را ۷۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۸ نفر مثبت قطعی و ۳۶ نفر سی‌تی‌اسکن مثبت هستند.

میرزاپور در ادامه با بیان اینکه حال عمومی ۴ نفر از بیماران وخیم است، اضافه کرد: بیش از ۴۰۰۰ مورد مشکوک در سطح شهرستان شناسایی شده‌ است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، تاکيد کرد: رفت و آمد مردم از روستاها به اماکن خرید نيز باعث انتقال بیماری به روستاها و افزایش زنجیره انتقال در سطح شهر اهر می‌شود.

وی گفت: با توجه به بررسی‌های میدانی و آغاز به‌کار برخی اماکن، امکان افزایش موارد در شهرستان بسیار بالاست و توصیه می‌کنم در بیرون از منزل از ماسک استفاده کنید.

میرزاپور، تصریح کرد: مردم در خانه نسبت به دوخت ماسک پارچه‌ای اقدام کرده و روز بعد از شست‌و‌شو با آب داغ با محلول وایتکس رقیق شده گندزدایی و بعد از شست‌وشو و خشک شدن استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha