توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3891211
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع‌آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

توزیع ۴۳ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا روز گذشته، 24 فروردین‌ماه در اولین نشست ستاد هماهنگی رزمایش «مواسات، همدلی، کمک مؤمنانه» با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در امدادرسانی به نیازمندان اظهار کرد: در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۲۵ میلیون متر مربع از مناطق پرخطر با همکاری شهرداری‌ها ضدعفونی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم استان به ماسک تاکنون یک میلیون ۶۵۰ هزار عدد در پایگاه‌های مقاومت ماسک تولید شده است.

سردار خرم با بیان اینکه ۵ هزار بسته معیشتی در آغاز شیوع بیماری توزیع شده بود، گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع‌آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اوج این کمک‌های مؤمنانه مردم در نیمه شعبان بود که بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب، بسیجان استان ۱۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع کردند.

وی با اشاره به شناسایی افراد نیازمند در سطح محلات کم‌برخوردار گفت: کمک‌های هدفمند نقدی و غیرنقدی توسط سپاه و بسیج مردمی در اقصی نقاط استان در حال انجام است.

سردار خرم، بیان کرد: رزمایش انفاق با پوشش افراد بستری در بیمارستان، ترخیص شده از مراکز درمانی، افراد قرنطینه شده در منزل و خانواده‌هایی که عضوی از آن‌ها از دنیا رفته است، باید دنبال شود.

انتهای پیام
captcha