تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۶۵ مورد رسید
کد خبر: 3891609
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶

تعداد بیماران کرونایی اهر به ۱۶۵ مورد رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، با بیان اینکه ۱۴ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند، گفت: تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۶۵ نفر رسید.

تعداد بیماران کرونا اهر به ۱۶۵ مورد رسیدمحمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ۱۴ بیمار کرونایی جدید طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند، گفت: تعداد کرونا مثبت در این شهرستان به ۱۶۵ نفر رسید. 

وی افزود: در حال حاضر ۷۵ مورد حاد تنفسی در بیمارستان اهر بستری هستند که ۴۶ مورد کرونا قطعی و ۲۹ مورد دارای سی‌تی اسکن ریه مثبت هستند.

میرزاپور، ادامه داد: اغلب بیماران بدحال از افراد سنین بالا هستند که بیماری را از اطرافیان خود که علائم چندانی ندارند گرفته‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان اینکه، متأسفانه اغلب مردم بدون ماسک در مراکز ازدحام و اجتماعات ظاهر می‌شوند، تأکید کرد: همه‌ افراد را آلوده در نظر بگیرید. چون روز گذشته نوزاد مثبت نیز داشتیم پس همه در هر سنی می‌توانند مبتلا شوند.

وی گفت: جوانان اگر رعایت نکنند ممکن است بیماری را به پدر، مادر، مادر‌بزرگ و پدربزرگ خود منتقل کنند و باعث مرگ آن‌ها شوند.

انتهای پیام
captcha