هیچ پروژه عمرانی نباید به بهانه شیوع کرونا تعطیل شود
کد خبر: 3894820
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲

هیچ پروژه عمرانی نباید به بهانه شیوع کرونا تعطیل شود

فرماندار اهر، اظهار کرد: هیچ پروژه عمرانی شهرستان نباید به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و باید با رعایت توصیه‌های بهداشتی تداوم داشته باشد.

هیچ پروژه عمرانی نباید به بهانه شیوع کرونا تعطیل شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، زاهد محمودی، فرماندار اهر عصر روز گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه، در نشست شورای اداری شهرستان، گفت: امسال مقام معظم رهبری نام سال را «جهش تولید» نهادند، در این راستا هرچه در توان داریم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دریغ نخواهیم کرد و در ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان، کمیته «جهش تولید» را راه‌اندازی می‌کنیم.

وی افزود: برآیند ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر این است که توانسته‌ایم کرونا را تا حدودی مدیریت کنیم ولی هنوز وضعیت عادی نیست بلکه در شرایط غیرعادی قرار داریم.

زاهدی، ادامه داد: شهروندان احساس نکنند که کرونا به‌طور کامل ریشه‌کن شده است، بلکه همه باید در رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند حساسیت داشته باشند.

فرماندار اهر ضمن تبریک هفته معلم به تمامی قشر فرهنگی و جامعه تعلیم و تربیت، گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا، معلمان اهری آموزش را تعطیل نکردند و همواره در پای آموزش ماندند تا دانش‌آموزی از تحصیل بازنماند.

وی افزود: هیچ پروژه عمرانی اهر نباید به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و باید با قوت و رعایت توصیه‌های بهداشتی تداوم داشته باشد. خوشبختانه با تدابیر انجام شده،‌ اجازه ندادیم کارگاه‌های تولیدی و صنعتی شهرستان اهر تعطیل شود و در این میان بر نحوه رعایت اصول بهداشتی نظارت کردیم.

فرماندار اهر ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌های شهرستان، گفت: اتفاقی که رسانه‌ها انجام دادند این بود که آموزش دادند و فضای شهرستان را آرام نگه داشتند و فضای رسانه‌ای عاری از جوسازی و هیاهو بود.

انتهای پیام
captcha