تولید ۴۰ هزار ماسک توسط کانون‌های مساجد اهر
کد خبر: 3895131
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

تولید ۴۰ هزار ماسک توسط کانون‌های مساجد اهر

رئیس اداره ارشاد اهر، گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا حدود ۴۰ هزار ماسک به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون تومان با هزینه مردمی، توسط کانون‌های مساجد این شهرستان تولید و در اختیار مردم و مدافعان سلامت قرار گرفته است.

تولید ۴۰ هزار ماسک توسط کانون‌های مساجد شهرستان اهرالیاس ممی‌پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، گفت: کانون‌های مساجد به‌عنوان مراکز مذهبی اجتماعی با آشنایی کاملی که از محله و روستای خود دارند می‌توانند در تکمیل اقدامات کلی نظام سلامت در مقابله با کورنا بسیار اثرگذار باشند و در این راستا مساجد شهرستان اهر و هوراند با ۸۰ کانون از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا حدود ۴۰ هزار ماسک به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون تومان با هزینه‌ مردمی، توسط این کانون‌ها تولید و در اختیار مردم و مدافعان سلامت قرار گرفته است.

ممی‌پور‌ ادامه داد: از اولین روزهای انتشار خبر شیوع کرونا کانون‌های مساجد اهر و هوراند همپای پایگاه‌های بسیج و هلال احمر برای مقابله با ورود این ویروس منحوس به منطقه اقدام به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی و نیز ایجاد تورهای تست و غربال‌گری افراد مشکوک به کرونا در جاده‌ها کردند که تا‌کنون نیز همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره ارشاد اهر، گفت: کانون‌های مساجد اهر و هوراند در لبیک به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم رسیدگی ویژه به معیشت اقشار آسیب‌پذیر ۹ رأس گوسفند و ۲ گاو قربانی کرده‌اند که پس از بسته‌بندی در کنار اقلام ضروری دیگر در قالب سبد کالا بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

انتهای پیام
captcha