توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3895944
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی بین نیازمندان با محوریت بقاع امام‌زادگان استان توزیع شد.

توزیع 10 هزاربسته معیشتی با محوریت امامزادگان در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، روز شنبه، 13 اردیبهشت‌ماه در گفت‌‌وگو با خبرنگاران گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش ضیافت همدلی بین نیازمندان استان توزیع شد.

 وی افزود: این بسته‌ها با مشارکت خیران و مؤسسات خیریه تهیه شده و امید است تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد آن‌ها برای توزیع بین نیازمندان به ۲ برابر برسد.

حجت‌الاسلام حسینی، با بیان اینکه رزمایش ضیافت همدلی در ماه مبارک رمضان با تهیه ۳ هزار بسته غذایی از مسجد امام رضا(ع) در تبریز شروع شد، اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به ارزش ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در ۴۵ امامزاده، بقاع استان و مجموعه‌های افق (اجتماعی ـ فرهنگی ـ قرآنی) تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در طرح ضیافت‌ الهی نیز سفره معنوی با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط در سر سفره مردم مؤمن خواهیم داشت که شامل پخش اذان و ادعیه از مأذنه مساجد و امامزادگان، برگزاری جلسات تفسیر قرآن بدون حضور مردم از جوار امامزادگان به‌صورت برنامه‌های تولیدی جهت پخش در فضای مجازی و ترتیل‌خوانی قرآن در مسجد بلال صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی است.

وی اضافه کرد: برای ولادت امام حسن مجتبی(ع) و وفات ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س)، شب‌های قدر و برنامه‌های دعاخوانی و مناجات نیز با صدا و سیمای مرکز استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا سفره معنوی مؤمنان در این ایام پربارتر باشد.

انتهای پیام
captcha