آغاز مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی در قالب «پویش رحمت»
کد خبر: 3897690
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

آغاز مرحله دوم توزیع بسته‌های حمایتی در قالب «پویش رحمت»

تاکنون حدود ۲۰ هزار بسته حمایتی در قالب پویش رحمت آماده شده که قسمتی از این بسته‌ها توزیع شده است و مرحله دوم توزیع نیز از روز گذشته آغاز شد.

توزیع بسته‌های حمایتی از امروز در قالب «پویش رحمت»به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز روز شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از روند تهیه و توزیع مرحله دوم بسته‌های حمایتی پویش رحمت، گفت: تاکنون حدود ۲۰ هزار بسته حمایتی توسط پویش رحمت آماده شده که قسمتی از این بسته‌ها توزیع شده است و مرحله دوم توزیع نیز از امروز آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: افرادی بودند که به اندازه یک هزار تومان توان کمک داشتند که آن را هم دریغ نکردند؛ این کار بسیار ارزشمند است و همان هزار تومانی‌ها است که اکنون جمع شده و تبدیل به ۲۰ هزار بسته حمایتی با ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان شده است.

شهین باهر ادامه داد: ما پیش‌بینی می‌کردیم که کرونا تا دو، سه ماه طول بکشد و در نتیجه این موضوع باعث شود تا افرادی که قبل از این بیماری شاغل بودند، بیکار شوند و به مشکل برخورند.

شهردار تبریز ادامه داد: در این راستا روز دهم فروردین ۹۹ جلسه‌ای پیشنهاد دادیم و اکثر خیران فعال تبریز را دعوت کردیم تا فکری به حال این موضوع کنیم. بنده نه به عنوان شهردار تبریز، بلکه به عنوان یک شهروند این را مدنظر قرار دادم که همه باید در این موضوع سهمی داشته باشیم و از این رو از خیران شهر برای این کار خیر دعوت کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

شهین باهر افزود: با توجه به اینکه، نیت به خاطر خدا است، به لطف خدا کارها خیلی خوب پیش رفت و همه با جدیت پای کار آمدند. مردم نیز با وجود اینکه مجموعه‌های زیادی به موازات پویش رحمت فعالیت می‌کردند، از کمک به این پویش دریغ نکردند.

شهردار تبریز ادامه داد: سعی می‌کنیم که بسته‌ها بر اساس فهرستی که تهیه شده، توزیع شود و پس از اتمام اگر نیاز باشد و چنانچه مقام معظم رهبری تأکید داشته باشند که رزمایش کمک مومنانه ادامه یابد، ما هم ادامه می‌دهیم.

وی یادآور شد: آرزو داریم هیچ مشکلی شهر و کشور ما را تهدید نکند اما بیماری کرونا زیبایی‌هایی از جمله همت، همدلی و همراهی مردم و نوع‌دوستی را به همراه داشت که همه از آن لذت بردیم.

انتهای پیام
captcha