بهبود ۸۶ درصد بیماران کرونایی در اهر
کد خبر: 3898078
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

بهبود ۸۶ درصد بیماران کرونایی در اهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان و هوراند به ۴۴۴ نفر رسیده است، گفت: ۸۶ درصد مبتلایان بهبود یافته‌اند.

بهبود ۸۶ درصد بیماران کرونایی در اهرمحمدمیرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اهر و هوراند به ۴۴۴ نفر رسیده است، گفت: ۸۶ درصد مبتلایان بهبود یافته‌اند. 

وی افزود: در حال حاضر ۶۵ نفر در بخش بیماران کرونایی بیمارستان باقرالعلوم اهر بستری هستند.

میرزاپور با هشدار به خانواده‌ها، بیان کرد: متأسفانه به تازگی آمار مبتلایان به این بیماری با سنین بالا در این شهرستان بالا رفته و موجب نگرانی ما شده است و در این خصوص از همشهریان تقاضا داریم با رعایت بیشتر بهداشت از ابتلای سالمندان به این بیماری جلوگیری کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر، با تأکید بر اینکه کاهش افراد مبتلا به منزله ریشه‌کنی و یا نبود کرونا در اهر نیست، افزود: رعایت فاصله‌ ۱.۵ متری و استفاده از ماسک و شست‌و‌شوی مرتب دست توصیه اکید ماست.

وی با بیان اینکه متأسفانه در نانوایی‌ها، شیرینی‌‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و بازار، توصیه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، گفت: برخی‌ها مراسم خانوادگی برگزار می‌کنند، مراسم عقد و ازدواج بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha