توزیع هزار پرس غذای گرم در طرح «اطهام مهدوی»
کد خبر: 3898309
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

توزیع هزار پرس غذای گرم در طرح «اطهام مهدوی»

رئیس کمیته امداد اهر از توزیع بیش از هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد در قالب طرح اطعام مهدوی خبر داد.

توزیع بیش از هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان اهرحسین بیگلری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، گفت: با مشارکت کمیته امداد، موکبین و دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اهر بیش از هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام مهدوی ویژه افطاری بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و در طول سه روز شب‌های قدر نیز پشت سر هم غذای گرم و آماده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

بیگلری با تقدیر از دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اهر گفت: این دفتر در تمامی مراحل محرومیت‌زدایی، مبارزه با کرونا و کمک به نیازمندان همیشه مشوق و همیار کمیته امداد بوده‌ است.

رئیس کمیته امداد اهر افزود: هر زمان که آستان قدس رضوی اهر طرحی در مورد کمک به نیازمندان داشته قسمت زیادی از طرح خود را با مبالغ قابل توجه در اختیار کمیته امداد با هدف کمک به نیازمندان تقدیم کرده و در تهیه و پخت ۵۰۰ پرس از هزار پرس غذای گرم طرح اطعام مهدوی نیز مشارکت کرده است.

وی در خصوص طرح شوق زیارت ویژه زائر اولی‌های تحت پوشش کمیته امداد و حضور آن‌ها در مشهد نیز گفت: در صورتی که بحث بیماری کرونا به اتمام برسد امسال نیز مانند سال‌های گذشته در آذرماه حدود ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش که تاکنون به زیارت حضرت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند و در حسرت دیدار این امام رئوف هستند با عنوان طرح شوق زیارت به مشهد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha