حضور ایثارگرانه خادم‌یاران اهر در عرصه‌های مختلف مبارزه با کرونا
کد خبر: 3898328
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

حضور ایثارگرانه خادم‌یاران اهر در عرصه‌های مختلف مبارزه با کرونا

مسئول دفتر آستان قدس رضوی اهر گفت: در شهرستان اهر ۱۰ کانون محلی فعالیت دارند و خادم‌یاران این دفتر همدوش سایر ادارات، نهاد‌ها و مردم در بحث مبارزه با کرونا حضوری چشمگیر دارند.

حضور ایثارگرانه خادم یاران اهر در عرصه‌های مختلف مبارزه با کرونامهدی اقبال ریحان، مسئول دفتر آستان قدس رضوی اهر در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از حضور ایثارگرانه خادم‌یاران آستان قدس رضوی اهر در تمامی عرصه‌های مبارزه با بیماری کرونا ویروس در کنار مسئولان و مردم این شهرستان خبر داد و گفت: در اهر ۱۰ کانون محلی فعالیت دارند و خادم‌یاران این دفتر از همان آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا همدوش سایر ادارات، نهادها و مردم در بحث مبارزه با کرونا ویروس حضوری چشمگیر داشتند.

وی ضد‌عفونی مناطق مختلف شهری، پخش مواد غذایی و جیره‌های خشک بین مردم، حضور در برنامه حساب یک روز کارگران ساختمانی با عنوان میهمان امام رضا(ع) و میزبانی یک روز آشپزخانه در کمیته امداد با نام طرح اطعام مهدوی را از جمله کارهایی اعلام کرد که خادم‌یاران این دفتر در روزهای کرونایی و ماه مبارک رمضان انجام داده‌اند.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی اهر از دیگر برنامه‌های برگزار شده این دفتر را برگزاری سه مرحله مراسم تجلیل از کادر درمانی با اهدای تبرکات با هدف روحیه‌بخشی به کادر درمانی، توزیع یک روز غذای متبرکه حرم بین کادر درمانی و بیماران بیمارستان باقرالعلوم اهر، تجلیل از مدافعان خاموش برای زحمتکشان آتش‌نشانی، تجلیل از روحانیانی که در مراسم دفن و کفن بیماران کرونایی حضور داشته‌اند، تجلیل از حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و تجلیل از خادم یاران بانو که در دوخت لباس فعالیت داشتند اشاره کرد.

اقبال ریحان گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی از جمله پخش ۲۵۰ بسته غذایی بین مردم، قربانی کردن گوسفند، طرح ختم قرآن و اهدای آن به قربانیان بیماری کرونا ویروس و ادامه اجرای قسمت دوم طرح‌ها و برنامه‌های این دفتر و در نهایت در بحث محرومیت‌زدایی نیز ان‌شاءالله قدم‌های مثبتی برداریم تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

وی افزود: در طرح میزبانی افطاری کمیته امداد، دفتر آستان مقدس رضوی اهر نیز تهیه و پخت ۵۰۰ غذای گرم را برای اطعام نیازمندان تحت پوشش کمیته به عهده گرفته است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی اهر، در خصوص حضور کاروان زیر سایه خورشید در اهر نیز گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا منتظر تصمیمات کشوری هستیم و تا این لحظه هیچ تصمیمی در این مورد اتخاذ نشده و در صورت هرگونه اطلاع بلافاصله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha