نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهر راه‌اندازی شود
کد خبر: 3898634
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهر راه‌اندازی شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: باید نقاهتگاه بیماران کرونایی را در اهر دایر کنیم؛ چرا که در موج دوم شیوع این ویروس به‌طور قطع شرایط فعلی را نخواهیم داشت.

نقاهتگاه بیماران کرونایی در اهر راه‌اندازی شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد میرزاپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد کرونای شهرستان، گفت: باید به بدترین حالت در زمان شیوع ویروس کرونا چاره‌اندیشی و در صوت امکان نقاهتگاه در اهر دایر کنیم؛ چرا که در موج دوم شیوع این ویروس به‌طور قطع شرایط فعلی را نخواهیم داشت.

وی افزود: اگر موج دوم شیوع ویروس کرونا با آنفولانزا در پاییز و زمستان امسال مقارن باشد بیمارستان باقرالعلوم اهر جوابگوی نیازهایمان نخواهد بود و باید بیمارستان جایگزین داشته باشیم.

میرزاپور، با تأکید بر این‌که برای تکمیل طول درمان بیماران کرونا نیاز به راه‌اندازی نقاهتگاه داریم، گفت: پیشنهاد ما این است که بیماران کرونایی در اتاق‌های مجزا بستری شوند و اینکه بخواهیم ۴۰ بیمار کرونایی را در یک سالن بستری کنیم در بهبودی آن‌ها توفیقی حاصل نمی‌شود و لازم است تا هر بیمار یا چند بیمار را در یک اتاق مجزا بستری کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر بیان کرد: از تمامی اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان اهر تقاضا دارم به ما کمک کنند تا بیمارستان قدیم اهر را با تجهیز به نقاهتگاه تبدیل کنیم و در هر شرایطی باید برای مقابله با موج دوم شیوع ویروس کرونا آماده باشیم.

انتهای پیام
captcha