اهر در شرایط عادی قرار ندارد
کد خبر: 3898664
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

اهر در شرایط عادی قرار ندارد

فرماندار اهر، به آمار نزولی مبتلایان به بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: اهر همچنان شرایط عادی ندارد و همه ما باید پروتکل‌های بهداشتی را برای در امان ماندن از بیماری کرونا رعایت کنند.

اهر همچنان شرایط عادی نداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، زاهد محمودی، فرماندار اهر امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا، به آمار نزولی مبتلایان به بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: شهرستان اهر همچنان شرایط عادی نداشته و همه ما باید پروتکل‌های بهداشتی را برای در امان ماندن از بیماری کرونا رعایت کنند.

وی افزود: باید توجه داشت وضعیت جوی هوا هیچ تأثیری در کاهش و افزایش بیماری کرونا نداشته و تنها راه مقابله با این بیماری در اهر توجه به پروتکل‌های بهداشتی و دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.

محمودی‌ از الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و برون‌‌شهری این شهرستان نیز خبر داد و افزود: شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر موظف‌ هستند تا بر نحوه اجرای تصمیم اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تاکسی‌ها نظارت کامل داشته باشند.

فرماندار اهر‌ به بازگشایی مجدد مساجد شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در لیالی قدر حضور در مساجد با استفاده از ماسک، دستکش و مهر و سجاده شخصی و تنها دو ساعت بوده و پذیرایی در این ماه در مساجد و اماکن مذهبی ممنوع است.

وی افزود: همچنان برخی مراکز تجاری مانند رستوران‌‌ها، تالارهای پذیرایی، کافه‌ها و کافی‌شاپ‌‌ها و کافه‌‌ها تا اطلاع ثانوی تنها می‌توانند ارائه خدمات به بیرون داشته باشند.

فرماندار اهر از سرگیری برخی باشگاه‌های ورزشی را صرفاً در رده ورزش‌های انفرادی آن هم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت عنوان کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی همچنان ورزش‌های گروهی تعطیل هستند.

محمودی از سرگیری فعالیت‌های مدارس را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صرفاً جهت رفع اشکال دانش‌‌آموزان و اختیاری برشمرد و گفت: این مدارس بیشتر در مقطع دبیرستان بوده و مرکز فنی و حرفه‌‌ای اهر نیز با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند.

انتهای پیام
captcha