پخش آنلاین برنامه قرآنی برای ایرانیان مقیم ژاپن
کد خبر: 3900309
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

پخش آنلاین برنامه قرآنی برای ایرانیان مقیم ژاپن

مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با ماه رمضان هر روز یک برنامه قرآنی دو ساعته برای ایرانیان مقیم ژاپن توسط این مؤسسه به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

پخش آنلاین برنامه قرآنی برای ایرانیان مقیم ژاپنرحیم وظیفه شعاع، مدیر مؤسسه مهدقرآن و عترت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: همزمان با ماه رمضان هر روز یک برنامه قرآنی دو ساعته برای ایرانیان مقیم ژاپن توسط این مؤسسه به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

وی افزود: هر روز ساعت 16:30 به وقت ایران و یک ساعت بعد از افطار به وقت ژاپن این برنامه به‌صورت آنلاین اجرا می‌شود.

وظیفه شعاع‌ ادامه داد: این برنامه قرآنی شامل تصحیح قرائت اعضای شرکت‌کننده در این برنامه، قرائت قرآن و مباحث محتوایی شامل بحث‌های تدبر و تفسیر آیات قرآنی و پاسخ به سؤالات است.

مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی بیان کرد: برگزاری کرسی تلاوت این برنامه قرآنی برعهده خودم است و محسن آقازاده و سعادتی و سعید وحیدی‌مهر‌ نیز مباحث مربوط به تدبر و تفسیر آیات قران کریم را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به درخواست ایرانیان مقیم ژاپن در شهر توکیو تولید و از طرف اساتید مؤسسه مهد قرآن نیز با استقبال مواجه شد و از اول ماه مبارک رمضان این برنامه هر روز اجرا می‌شود.

وظیفه شعاع‌ با اشاره به استقبال مسلمانان سایر کشورها از این برنامه گفت: چون این برنامه در اینترنت و به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن zoom برگزار می‌شود در هر کجای دنیا می‌توان به این برنامه دسترسی پیدا کرد و این روزها علاوه بر ایرانیان مقیم ژاپن مسلمانان کشورهای فرانسه و ایتالیا نیز از این برنامه استقبال می‌کنند.

انتهای پیام
captcha