حضور افراد در گرمخانه‌های شهرداری تبریز باید داوطلبانه باشد
کد خبر: 3905671
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

حضور افراد در گرمخانه‌های شهرداری تبریز باید داوطلبانه باشد

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با بیان اینکه گرمخانه‌های شهرداری به روی افراد بی‌خانمان و بی‌سرپناه باز است، گفت: از نظر قانونی ما نمی‌توانیم آن‌ها را به زور و اجبار به گرمخانه‌ها ببریم و حضور این شهروندان باید داوطلبانه باشد.

گرمخانه‌های شهرداری تبریز شبانه‌روزی به روی افراد بی‌خانمان باز استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی، معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز امروز، 31 خردادماه به‌دنبال انتشار ویدیویی از پیرمرد بی‌خانمان در زیر پل راه‌آهن تبریز در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خبری، از آمادگی شهرداری برای انتقال افراد بی‌خانمان به گرمخانه‌ها خبر داد و گفت: شب گذشته عوامل خدمات شهری در حین گشت‌های شبانه با این شهروند مواجه شده‌اند که قصد انتقال وی به گرمخانه شهرداری را داشتند، اما وی به عوامل ما اعلام کرده وسایلش را بر می‌دارد و آن محل را ترک می‌کند و همین کار را هم کرده است.

وی با بیان اینکه گرمخانه‌های شهرداری تبریز به روی افراد بی‌خانمان و بی سرپناه باز است، اظهار کرد: از نظر قانونی ما نمی‌توانیم آن‌ها را به زور و اجبار به گرمخانه‌ها ببریم و حضور این شهروندان باید داوطلبانه باشد.

قربانیان، از عموم شهروندان درخواست کرد با مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز تماس گرفته و محل دقیق حضور افراد را خبر دهند تا به گرمخانه‌های شهرداری تبریز، انتقال یابند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز گفت: شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد به شماره تلفن ۱۳۷ گشت‌های خدمات شهری نسبت به انتقال و استقرار این افراد در گرمخانه‌ها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام
captcha