انتخاب ۲۰ شخصیت برای همایش ملی زنده‌نامان تبریز
کد خبر: 3905706
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

انتخاب ۲۰ شخصیت برای همایش ملی زنده‌نامان تبریز

مسئول هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز گفت: تاکنون ۳۵ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های تعیین شده همایش مورد بررسی و رأی‌گیری قرار گرفته‌اند.

انتخاب ۲۰ شخصیت برای سومین همایش ملی زنده نامان تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، میکائیل جمال‌پور، مسئول هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز امروز، 31 خردادماه در نشست هیئت عالی انتخاب همایش گفت: در جلسات و نشست‌های مستمر هیئت عالی انتخاب، تاکنون ۳۵ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های تعیین شده همایش مورد بررسی و رأی‌گیری قرار گرفته‌اند که در نهایت ۲۰ نفر در مرحله نهایی انتخاب زنده‌مان، جهت تجلیل انتخاب خواهند شد.

وی اظهار کرد: اهمیت برگزاری این همایش از جهت ضرورت شناختن و شناساندن مفاخر کلانشهر تبریز در محورهای مختلف است و این امر به‌ویژه برای نسل جدید که نیازمند الگوهای توانمند و عینی هستند، ضرورت بیشتری دارد.

جمال‌پور با اشاره به روند برگزاری جلسات، افزود: از زمان تصویب و آغاز روند اجرایی سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز تاکنون، ۱۶ جلسه هیئت عالی انتخاب برگزار شده که پس از معرفی ۶۵ نفر به دبیرخانه همایش از طریق ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی، جلسات هیئت عالی انتخاب با کمال دقت در حال پیشبرد امور برای حصول نتیجه مطلوب است.

وی افزود: روند انتخاب زنده‌نامان با هم‌اندیشی صاحب‌نظران و تجمیع نظرات کارشناسی، روشی بسیار خوب محسوب می‌شود و امیدواریم ثمره خوبی هم به بار بیاورد.

مسئول هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده‌نامان تبریز گفت: این جلسات تا ۹ تیرماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن فهرست نهایی تقدیم مراجع مربوطه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha