مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر تجلیل شد + عکس
کد خبر: 3906240
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
در همایش ملی «گام دوم تبلیغ»؛

مؤسسه قرآنی حضرت رقیه(س) بوشهر تجلیل شد + عکس

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه(س) در همایش ملی «گام دوم تبلیغ» استان بوشهر، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همایش ملی «گام دوم تبلیغ» به مناسبت گرامیداشت روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی و سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 1360، روز گذشته، اول تیرماه در سالن اجتماعات شهید آوینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

در این همایش که با حضور ‌حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه، حجت‌الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه برادران و محمدباقر رزمجومین، معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر و جمعی از مسئولان تشکل‌های دینی، مبلغان حوزوی و فعالان قرآنی این استان برگزار شد، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه‌(س) به مدیریت ندا خوشابی بندری، از سوی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این مراسم، قرآن کریم را بهترین کیمیا و راهنما برای رشد شخصیتی انسان‌ها دانست و اظهار کرد: قرآن کریم استوارترین راه هدایت را به انسان‌ها بشارت می دهد.


انتشار پرسشنامه مسابقه طرح ملی قرآنی 1454


‌حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار افتخاری ایکنا با اشاره به آغاز فعالیت شبکه‌های مجازی رسانه‌های دینی و اجتماعی در خصوص انتشار همه روزه پرسشنامه مسابقه پیامکی طرح ملی قرآنی 1454 ویژه فصل تابستان در این استان، بیان کرد: آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع)، برترین الگوی شاخص برای حکومت‌داری و سبک زندگی خانواده‌ها و بهترین ارثیه گرانبها برای فرزندان و نسل جوان جامعه است.

وی در ادامه به پویایی و برگزاری جلسات هفتگی فعالیت‌های تخصصی قرآن کریم در 40 بقعه شاخص شهرستان‌های بوشهر اشاره کرد و گفت: از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در حال تدارک و برنامه‌ریزی است و امسال با توجه به اینکه ثبت نام از شرکت‌کنندگان به صورت مجازی انجام شد که استقبال خوبی از سوی فعالان قرآنی ممتاز در سراسر کشور شده است.

یادآور می‌شود، همچنین در این همایش از مصطفی گراشی، پیشکسوت نوحه‌خوانی و ذاکر حضرت سیدالشهدا(ع)، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، حجت‌الاسلام رضا خدری و محمدباقر رزمجومین از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر تجلیل شد.
 

حامد فکوری
انتهای پیام
captcha