یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 3907774
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور استان به‌صورت مجازی به تدریج در طول سال جاری برگزار می‌شود.

یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات استان، حجت‌الاسلام رسول برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز، 10 تیرماه گفت: نخستین یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور استان به‌صورت مجازی به تدریج در طول سال جاری برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تصاویر برخی اسناد و زندگینامه این شهدا در حال جمع‌آوری است و علاقه‌مندان و ارادتمندان به فرهنگ شهادت و ایثار می‌توانند هر گونه خاطره یا مطلبی در ارتباط با شهدای ترور آذربایجان‌شرقی را به‌صورت مکتوب به شماره دورنگار 04135265832 و 04136598507 ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: یادواره شهدای ترور در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تا دوازدهم تیرماه جاری با هدف بازگویی جنایات و ترورهای آمریکا در ایران، به رغم ظاهرسازی‌های شیطان بزرگ در حمایت از حقوق بشر، با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام برگی یادآوری کرد: یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا در حمایت از جنایت‌های مجاهدین خلق در آذربایجان‌شرقی بوده که در اوایل انقلاب موجب شهادت بسیاری از انقلابیون در این استان شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بر این اساس شرح زندگی و نحوه شهادت این شهدای گرانقدر همراه با عکس‌های آن‌ها در طول امسال به‌صورت مستمر در قالب یادواره شهدای ترور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha