انتشار بیانیه‌های وحدت‌آفرین برای انتخاباتی مهم و مسابقه‌ تخصصی قرآنی در شبکه اول سیما
کد خبر: 3912182
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
اهم اخبار و رویدادهای قرآنی هفته /

انتشار بیانیه‌های وحدت‌آفرین برای انتخاباتی مهم و مسابقه‌ تخصصی قرآنی در شبکه اول سیما

اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی و انتشار بیانیه‌های متعدد از سوی نهادهای قرآنی برای دعوت به انتخاباتی پرشور، رونمایی از اپلیکیشن طرح 1454، آغاز مسابقه قرآنی تخصصی در شبکه اول سیما، اعلام برگزاری مرحله پایانی سی‌وهشتمین مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شبکه شاد، از جمله مهمترین رویدادهای قرآنی کشور طی این هفته بود.

جمعه/////اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی و رونمایی از اپلیکیشن طرح 1454به گزارش ایکنا؛ هفته پایانی تیرماه با اخبار و رویدادهای قرآنی همچون معرفی بخش ویژه جشنواره قرآنی وزارت بهداشت، اعلام بیشترین رشد مخاطب در دو شبکه رادیو‌یی «قرآن» و «تلاوت»، برگزاری نخستین جلسه ستاد راهبری طرح ملی قرآن در سال ۹۹، خبر انتشار کتاب «ترکش‌ دوست‌داشتنی»، اعلام اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران، اعلام منابع مرحله کشوری آزمون کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم، اعلام رشد ۵۴ درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴، راه‌اندازی طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن»، اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، انتشار بیانیه مشترک اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی و ... همراه بود.

معرفی بخش ویژه جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این روزها مرحله ثبت‌نام خود را در رشته‌ها و بخش‌های مختلف پشت سر می‌گذارد. یکی از بخش‌هایی که در این دوره برای نخستین بار به جشنواره اضافه شده بخش ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی است که ویژگی خاص آن نیز حضور عموم مردم در این بخش است.
حسین همتی، کارشناس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد این بخش از بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآنی وزارت بهداشت گفت: بخش ویژه سردار سلیمانی پنج رشته شعر، داستان، نماهنگ، اپلیکیشن و مقاله‌نویسی دارد و تمام شهروندان اعم از دانشجویان می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند. محوریت این بخش آرمان‌های این شهید سرافراز است.

بیشترین رشد مخاطب در دو شبکه رادیو‌یی «قرآن» و «تلاوت»
شبكه رادیویی قرآن و رادیو تلاوت، بیشترین رشد مخاطب در بین شبكه‌های رادیویی سازمان صداوسیما را در یك سال گذشته از آن خود كردند.
براساس نتایج نظرسنجی منتشرشده از مردم سراسر كشور مربوط به بهار ۱۳۹۹، كه اخیراً از سوی مركز تحقیقات سازمان صداوسیما منتشر شد، رادیو قرآن رتبه چهارم را در بین شبكه‌های رادیویی رسانه ملی و رتبه اول در بین رادیوهای تخصصی به دست آورده است.
رادیو تلاوت با افزایش ۹/۲ درصد مخاطب، رتبه اول بیشترین رشد مخاطب را نسبت به مدت مشابه در سال قبل (بهار ۱۳۹۸) و رادیو قرآن نیز در قیاس با مدت مشابه رتبه دوم بیشترین رشد مخاطب را در بین شبكه‌های رادیویی از آن خود كرده است.

برگزاری جلسه ستاد راهبری طرح ملی قرآن
نخستین جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم در سال ۹۹، هفته گذشته به ریاست مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر اعضای ستاد و به منظور بررسی برخی دستورها برگزار شد.
رحمان دهقانی، معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در مورد مباحث مطرح شده در این جلسه به خبرنگار ایکنا، گفت: این جلسه دو عنوان دستور داشت که یکی از آنها گزارش اجرای اقدامات مصوب طرح ملی حفظ از سوی دستگاه‌ها و مورد دیگر هم جدول پیش‌نویس برنامه‌های ستاد راهبری برای اختصاص بودجه این طرح در سال ۹۹ بود.
وی به ارائه فرم‌هایی به دستگاه‌ها برای ثبت گزارش عملکردها اشاره کرد و افزود: این گزارش‌ها در چهار محور درخواست شده بود که از جمله آنها می‌توان به وضعیت تحقق برنامه‌ها و میزان هزینه‌کرد آن ‌اشاره کرد. در بحث وضعیت تحقق از میان ۹۲ اقدام مصوب، ۳۸ اقدام عملیاتی شده بود، ۳۳ مورد در حال پیگیری و در ۲۳ مورد نیز هیچ اقدامی صورت نگرفته بود.

تأکید بر برگزاری انتخابات سالم اتحادیه‌های قرآنی
نشست مدیران استانی اتحادیه‌های موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سراسر کشور در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.
در بخشی از این نشست، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنانی بر روند برگزاری انتخابات سالم و باشکوه اتحادیه‌های تشکل‌ها و موسسات فرهنگی قرآن و عترت تأکید کرد و گفت: وظیفه همه ما این است که در نهایت اخوت و برادری ایمانی و با رعایت انصاف و عدالت، در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نقش‌آفرینی کنیم.

انتشار کتاب «ترکش‌ دوست‌داشتنی»
کتاب ترکش دوست‌داشتنی که به قلم محمد خسروی‌راد و به زندگی‌نامه احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان اختصاص یافته است، انتشار یافت. این کتاب در ۴۰۰ صفحه منتشر شده و شامل زندگی‌نامه و خاطرات احمد ابوالقاسمی از دوران کودکی تا زمان حاضر است.
بخش قابل توجهی از این کتاب به حضور این قاری بین‌المللی در جبهه اختصاص یافته است، حضور در مسابقات قرآن و همچنین مسافرت‌هایی که به گوشه و کنار کشور و دیگر کشورهای دنیا برای آموزش و تلاوت قرآن کریم داشته بخش دیگری از خاطرات تعریف شده در این کتاب است.

اعلام اسامی برگزیدگان مرحله شهرستانی مسابقات قرآن تهران
اسامی برترین‌های مرحله شهرستانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران اعلام شد. این رقابت‌ها هفته پیش برگزار شد و براساس آن در رشته‌‌های مختلف در بخش‌های آقایان و بانوان، چهره‌های راه‌یافته به مرحله استانی معرفی شدند.
از جمله چهره‌هایی که در بین راه‌یافتگان به مرحله استانی و البته در بخش آقایان به چشم می‌خورد می‌توان به «منصور قصری‌زاده» قاری بین‌المللی کشورمان اشاره کرد که در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور یافته و موفق به راهیابی به مرحله استانی شده است.

اعلام زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن در تهران
مرحله استانی چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران اواخر مردادماه با حضور برگزیدگان رشته‌های مختلف و در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
‌این مسابقات طی روزهای ۲۶ تا ۲۹ مردادماه در سالن همایش‌های مجتمع بصیرت واقع در حکیمیه تهران برگزار می‌شود.
در مرحله استانی این دوره از مسابقات مجموعاً ۱۳۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء و اذان(ویژه آقایان) حضور خواهند داشت.

اعلام منابع مرحله کشوری آزمون کتبی جشنواره قرآنی وزارت علوم
پس از اعلام اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روزهای گذشته، منابع مرحله سراسری این بخش از جشنواره از سوی اداره پشتیبانی از فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم اعلام شد.
بخش معارفی سی‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت علوم در ۹ رشته‌ احکام، آشنایی با احادیث، پرسمان معارفی، ترجمه و تفسیر، ‌سبک زندگی، سیره معصومین، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و حفظ موضوعی برگزار می‌شود.
زمان دقیق مرحله سراسری این دوره از جشنواره که به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌‌شود هنوز اعلام نشده است.

رشد ۵۴ درصدی مخاطبان طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴
طرح ملی، قرآنی ۱۴۵۴ با رویکرد قرآن، خانواده و آرامش با محوریت آیات کاربردی قرآن کریم از ۳۱ خردادماه آغاز شده است. این طرح با برنامه‌ها و ساختاری متفاوت همراه با شبکه‌های رادیویی و استانی به همراه تبلیغات در فضای مجازی توانسته بیش از ۵۰ درصد رشد مخاطب داشته باشد.
طرح ملی، قرآنی ۱۴۵۴ امسال علاوه بر ارائه برنامه‌های محتوایی، کارشناسی و طرح درس آیات موضوعی قرآن با حضور کارشناسان این حوزه، از برنامه‌های نمایشی برای تفهیم مفاهیم قرآنی استفاده کرده است.

راه‌اندازی طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن»
طی جلسه‌ای که با حضور حجج اسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز؛ محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ مصطفی جلالی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی و مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، در محل ستاد اقامه نماز برگزار شد، مقرر شد که با همکاری سه نهاد مذکور، طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن کریم» در کشور راه‌اندازی شود.
در این راستا مقرر شد که در گام نخست روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی طی دوره‌ای در ایام تابستان سال جاری از طریق سامانه مدرسه مجازی اداره کل آموزش این سازمان با محتوای تفسیر حجت‌الاسلام قرائتی آشنا شوند.

برگزاری هفتمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی»
فراخوان دوره هفتم مسابقه نفس‌های طلایی از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن منتشر شد.
هفتمین دوره این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه برگزار شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام پخش می‌شود.
دوره هفتم مسابقه نفس‌های طلایی در دو سبک مرحوم محمد صدیق منشاوی و مرحوم شحات محمد انور در حال برگزاری است. علاقه‌مندان تا پایان مردادماه فرصت دارند تا تلاوت‌های خود را از طریق وب‌سایت شبکه رادیویی قرآن ارسال کنند.

برگزاری مرحله پایانی سی‌وهشتمین مسابقات قرآن دانش‌آموزی در شبکه شاد
نشست خبری مرحله کشوری سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، صبح روز اول مردادماه، با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، به صورت تصویری در بستر شبکه شاد برگزار شد.
وی بیان کرد: مرحله کشوری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در دو بخش مقدماتی در قالب ارسال فایل‌ها و آثار ضبط شده و بخش نهایی به صورت زنده با بهره‌گیری از بستر «شاد» و با قضاوت ۱۶۰ داور تراز اول کشور برگزار می‌شود.

آغاز پخش مسابقه قرآنی «ترنم» از شبکه ۱ سیما
نخستین قسمت مسابقه تلویزیونی ترنم روز گذشته، ۳۱ تیرماه به صورت زنده به روی آنتن شبکه اول سیما رفت و پخش هر روزه آن به مدت یک ماه (تا ابتدای ماه محرم) ادامه خواهد یافت.
در قسمت اول این مسابقه چهار شرکت‌کننده زیر ۱۶ سال در سه بخش به رقابت با یکدیگر‌ پرداختند تا عیار تلاوت آنها برای داوران مشخص شود.

رونمایی از اپلیکیشن طرح 1454 در برنامه مصباح شبکه قرآن
قائم‌مقام فضای مجازی رسانه ملی با حضور در برنامه مصباح شبکه قرآن و معارف سیما، ضمن رونمایی از اپلیکیشن ویژه طرح ۱۴۵۴، فعالیت‌های این طرح ملی - قرآنی در فضای مجازی را تشریح کرد.
وی اظهار کرد: از امروز نیز با رونمایی از اپلیکیشن مربوط به طرح، به بخش ارتباطی طرح افزوده می‌شود و تسهیلات بیشتری برای مخاطبان فراهم می‌شود که بتوانند خیلی راحت‌تر با برنامه ارتباط برقرار کنند. این اپلیکیشن از این پس ویژه طرح قرآنی، ملی بشارت خواهد بود و در اختیار شبکه قرآن و معارف سیما قرار می‌گیرد تا با به‌روزرسانی مداومی که برای آن انجام می‌شود، در آینده نیز از آن استفاده شود.

برگزاری هفتمین جلسه ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور
هفتمین جلسه ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور عصر روز اول مردادماه، در محل شورای عالی قرآن برگزار و به صورت زنده از تارنمای آپارات به نشانی https://www.aparat.com/shora.ir/live منعکس شد.
در این جلسه، عباس امام‌جمعه، جهانبخش فرجی و سیدعباس انجام، پیشکسوتان عرصه قرآنی کشور به ارائه نکات و تحلیل اجراهای دعاخوانان پرداختند.
طی برگزاری این جلسه که دبیری آن نیز بر عهده سیدعباس انجام بود، آثار دعاخوانان ممتاز کشور ازجمله سجاد براتی از چهارمحال و بختیاری، مجتبی محمدبیگی از تهران و سیدنزار پورموسوی از ماهشهر خوزستان پخش و تحلیل شد.

بیانیه معاونت قرآن وزارت ارشاد درباره انتخابات اتحادیه
عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخابات و تشکیل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت بیانیه‌ای صادر کرد. در بخشی از متن این بیانیه آمده است: «اکنون که در سایه‌سار حاکمیت دینی برآمده از خون شهیدان و حاصل مجاهدت‌های فراوان ملت مسلمان ایران، با ابلاغیه دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی راهبری ادغام اتحادیه‌ها و تشکیل اتحادیه واحد کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت شده است، ضمن استقبال از این اقدام مهم و مبارک، از تمامی مدیران و اعضای هیئت مدیره هر دو اتحادیه و موسسات قرآنی واجد شرایط شرکت در انتخابات، دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود و حفظ همدلی، اخوت و اتحاد، برگ زرین دیگری را در تاریخ فعالیت‌های قرآنی کشور ثبت و ضبط کنند.
بدون شک، مشارکت حداکثری موسسات در این انتخابات، پشتوانه‌ای قوی برای این حرکت نوین و تحکیم و زیرساخت‌های وحدت و همدلی در آینده است. امید است تشکیل این اتحادیه واحد کشوری به انسجام بیشتر و ثمربخشی فعالیت‌های قرآنی و پرهیز از موازی‌کاری‌های ناصحیح و پاسداشت منافع واقعی موسسات فرهنگی قرآن و عترت در جهت هم‌افزایی‌های سازنده بینجامد».

بیانیه رئیس سازمان دارالقرآن در باب تشکیل اتحادیه واحد کشوری
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اخوان‌صباغ، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در رابطه با تشکیل اتحادیه واحد کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت(ع) بیانیه‌ای منتشر کرد که در بخشی از متن این بیانیه آمده است: «اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت کشور به منظور ایجاد و تقویت زمینه‌های هماهنگی، همسویی و تعامل بین مؤسسات قرآنی و نیز ارتقای جایگاه مؤسسات قرآنی، مردمی و دفاع از حقوق آن‌ها شکل گرفتند. لیکن بنا به ضرورت تشکیل اتحادیه واحد، جهت تحقق اهداف مذکور، حسن هماهنگی و هم‌افزایی در انجام وظایف، پرهیز از تفرقه و موازی‌کاری در عرصه ارائه خدمات و ایجاد وحدت و حفظ منافع عمومی مؤسسات قرآنی، مردمی، براساس تصمیم اعضای دو اتحادیه پیشین، مقرر شد تا اتحادیه‌ای واحد تشکیل شود.
سازمان دارالقرآن الکریم نیز رجاء واثق دارد، مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت با حضور حداکثری در انتخابات اتحادیه مزبور، نقش اساسی خود را در تحقق اهداف عالیه فوق‌الذکر و تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی در امور قرآنی به نحو احسن ایفا کنند و در بنای جامعه نمونه اسلامی (اسوه) که بتواند الگو و شهیدی بر همگی مردم باشد، توفیق یابند».

اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآنی
اسامی کاندیداهای هیئت‌های مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت پس از بررسی صلاحیت و رزومه آنها از سوی هیئتی متشکل از اعضای دو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و ناظرانی از سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام شد.
یادآور می‌شود، مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت به صورت غیرمتمرکز و حضوری، سوم مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

برگزاری وبینار هماهنگی فرآیند انتخابات
وبینار هماهنگی فرآیند انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی واحد کشوری(اتحادیه مدغم)، روز ۳۰ تیرماه با حضور سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهدی محمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارش کوتاهی گفت: شهریورماه سال ۹۸ دستوری از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ساماندهی وضعیت ادغام اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی کشور به این هیئت ابلاغ و تا‌کنون ۲۲ جلسه با حضور اعضای هیئت مدیره هر دو اتحادیه تشکیل شد.
وی با تأکید بر اینکه در این فرآیند ادغام، رعایت شأن قرآن کریم و سعی بر اینکه اختلاف دو اتحادیه از سوی خود اعضای اتحادیه‌ها پایان یابد، مد نظر بود، اضافه کرد: اساسنامه‌ اتحادیه مدغم از سوی شورای توسعه فرهنگ قرآنی به دبیرخانه ابلاغ شد، اما اساسنامه دارای موارد اختلافی بود که این موارد پس از جلسات مکرر با نظارت این دبیرخانه رفع شد. اساسنامه امروز نهایی شد و فردا نیز به اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری ارائه می‌شود.

سخنان وزیر ارشاد در وبینار هماهنگی فرآیند انتخابات
سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در وبینار هماهنگی فرآیند انتخابات اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه قرآنی واحد کشوری(اتحادیه مدغم) که روز ۳۰ تیرماه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) و تشکر از جامعه قرآنی که قدم به قدم در ایفای مسئولیت‌های خود پیش آمده‌اند، گفت: امروزه شاهد فراهم شدن مقدمات اتفاق خوب و مبارکی هستیم که امتداددهنده اقدامات خوب گذشته بوده است.
وی ادامه داد: توصیه قرآن کریم به وحدت اجتماعی است، چنانکه در جامعه قرآنی شاهد شکل‌گیری قوی‌تر آن هستیم. انتخابات پیش رو، افق مبارکی را در فراروی تشکل‌های مردمی قرآنی ترسیم می‌کند تا بتوان در فضایی منسجم، جریان قرآنی را هم در زمینه انس با الفاظ و کلمات مقدس قرآن و هم معانی روح‌بخش آن، نه تنها در جامعه قرآنی، بلکه در سطح جهانی قوی‌تر و محکم‌تر پیش برد.

بیانیه مشترک اتحادیه‌های قرآنی در آستانه انتخاباتی مهم
اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور در آستانه انتخابات مجمع عمومی مشترک اتحادیه، بیانیه‌ مشترکی صادر کرده که در بخش‌هایی از آن آمده است: «اینک که با شکر و سپاس به درگاه ربوبی، همدلی و همگرایی بی‌سابقه‌ای بین مدیران قرآنی موسسات به وجود آمده، که بسیار مغتنم و ارزشمند می‌باشد، امید است که این همدلی اسباب تشکیل یک اتحادیه منسجم و توانمند و اثرگذار را فراهم آورد.
از این رو توصیه هیئت‌مدیره‌های دو اتحادیه به تمامی اعضای محترم اتحادیه‌ها، حضور فعال در فرآیند برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیأت‌مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری می‌باشد.
از طرفی با توجه به شرایط مناسبی که برای تشکیل اتحادیه واحد و منسجم و به دور از افتراق‌های گذشته به وجود آمده است، مناسب است که اعضای محترم هر دو اتحادیه از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد خدشه به فضای مناسب فعلی شود، جلوگیری نمایند و توقع خادمان اتحادیه از اعضای محترم دو اتحادیه، رعایت تقوا و انصاف در رفتار تشکیلاتی و خودداری از هرگونه تخریب افراد و رفتاری است، که باعث ایجاد شکاف و تفرقه در میان نیرو‌ها و عناصر قرآنی شود».

انتهای پیام
captcha