توزیع۱۵۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3916352
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸

توزیع۱۵۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان آذربایجان‌شرقی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان ماه صفر با بهره‌مندی از ظرفیت خیران تعداد ۱۵۰ هزار بسته جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

توزیع۱۵۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان در آذربایجان‌شرقیمحمد کلامی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان ماه صفر با بهره‌مندی از ظرفیت خیران تعداد ۱۵۰ هزار بسته جیره غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش ایران همدل از عید غدیر گفت: این مرحله از رزمایش با عناوین «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

کلامی، بیان کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت منابع امدادی، توزیع ۸۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد از عید غدیر آغاز شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ظرفیت خیران و هیات‌های عزاداری در طرح «اطعام حسینی» گفت: در مرحله دوم رزمایش ایران همدل ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم و مسئولین در مرحله اول رزمایش ایران همدل اعلام کرد: مردم نیک اندیش استان می‌توانند نذر‌ها و کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* به صورت ایمن و سریع پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha