جوانان بسیجی تجلی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3920425
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

جوانان بسیجی تجلی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: امروز یکی از مخاطبین جدی رهبر معظم انقلاب، بسیج است و دانشجویان و جوانان بسیجی تجلی آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

جوانان بسیجی تجلی گاه آرمان‌های انقلاب اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین‌ خرم، فرمانده سپاه عاشورا روز گذشته، 11 شهریورماه در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: بسیج دانشجویی یادگار امام و انقلاب است و امروز یکی از مخاطبان جدی مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف همین جوانان و دانشجویان بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه در صورتی که جوان، دانشجو و بسیج با هم جمع شود، تجلی‌گاه و مظهر اراده آرمان‌خواهی نیروهای انقلابی است، افزود: بسیج دانشجویی که اهل علم، فکر، ارادت به انقلاب و ارزش و مبانی انقلاب و جوان است، به‌عنوان نیروی محرک و موتور محرک انقلاب محسوب می‌شود. اگر این سه را جمع کنیم، مظهر اقتدار و تجلی‌گاه آرمان‌خواهی نیروهای انقلابی می‌شود.

سردار خرم، اضافه کرد: اینکه جوان دانشجو و بسیجی مظهر اقتدار و تجلی‌گاه آرمان‌خواهی نیروهای انقلابی می‌شود، در دوران دفاع مقدس هم وجود داشت و پس از آن هم در دوران زعامت مقام معظم رهبری وجود دارد که حضرت ایشان بیشترین سخن و بیشترین نشست را با بسیجیان دانشجو دارند.

فرمانده سپاه عاشورا، با تأکید بر اینکه دانشجویان بسیجی باید این موقعیت را برای خود غنیمت بشمارند، بیان کرد: امروز پیر و مراد و مقتدای ما حرف دل خود را با شما جوانان در میان می‌گذارند و وقتی با جوانان صحبت می‌کنند با نگاه دیگری به آنها به‌عنوان مغز متفکر آینده انقلاب می‌نگرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما در جبهه مقاومت شاهد بروز و ظهور نیروهای جوان انقلابی هستیم که هم دشمنان انقلاب و دشمنان استکباری را به ستوه آوردند و هم عامل بقای اسلام ناب در جهانی که امروز سلطه‌گران می‌خواهند مسیر تاریخ را عوض کنند، شدند.

سردار خرم، با بیان اینکه ماهیت دانشگاه به‌واسطه جوانان و دانشجویان است، افزود: دانشگاه بین جوانان و دانش و آنهایی که اهل فکر و عمل هستند و دغدغه‌شان برای نظام و انقلاب است، فرصت بزرگی محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا، عنوان کرد: دانشجویان بسیجی یک فرصت هستند که می‌توانند کار فرهنگی دینی انقلابی و مطالبه‌گری را در دانشگاه تداوم دهند.

در پایان این مراسم نوید ناصر بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی معرفی و از زحمان سلطان زاده تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha