دفاع مقدس عزت ملی را ارتقا داد
کد خبر: 3921924
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

دفاع مقدس عزت ملی را ارتقا داد

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس، گفت: این دوران پرافتخار عزت ملی مردم ایران را ارتقا داد.

دفاع مقدس عزت ملی را ارتقا دادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز، 19 شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس یگان‌های مسلح مستقر در آذربایجان‌شرقی با اشاره به دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس، گفت: این دوران پرافتخار عزت ملی مردم ایران را ارتقا داد.

وی اخلاص، شجاعت و توکل به خدا را برترین سلاح نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: آن دوران طلایی عزت ملی ایرانیان را بالا برد و عظمت این کشور و مردم را در مقیاس جهانی اعتلا بخشید.

سردار خرم اظهار کرد: دفاع مقدس از جمله برهه‌های خاص تاریخ ایران است که در آن تمام آحاد مردم در کنار رزمندگان برای دفاع از کیان میهن اسلامی پای کار آمدند و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده اجازه ندادند دشمن بعثی متجاوز ذره‌ای از خاک کشورمان را اشغال کند.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه دفاع مقدس باید در جای جای میهن اسلامی‌ دیده شود، یادآوری کرد: برای تحقق این امر باید آثار، نوشته‌ها و خاطرات آن دوران غرورانگیز به شکل هنرمندانه به نسل‌های جدید و جوان ارائه و به‌درستی تبیین و تشریح شود.

وی گفت: امسال در چله دفاع مقدس با اجرای برنامه‌های متعدد، یاد شهدا و بزرگداشت مقام شامخ ایشان و ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی خواهیم داشت و رسالت ما یگان‌های مسلح در این پاسداشت و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس بسیار سنگین است.

انتهای پیام
captcha