افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به 34 هزار و 681 نفر
کد خبر: 3925256
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به 34 هزار و 681 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تاکنون 34 هزار و 681 نفر در آذربایجان‌شرقی به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به 34 iهزار و 681 نفر

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تاکنون 34 هزار و 681 نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گفته وی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان به صورت میانگین روزانه 159 نفر به این بیماری مبتلا شده و هفت نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

صومی، نسبت فوتی‌ها به کل مبتلایان کرونا در استان را 4.6 درصد اعلام کرد و ادامه داد: تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان آذربایجان‌شرقی، پایین تر از میانگین کشوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: بر اساس آخرین آمار، 90 درصد مبتلایان به بیماری کرونا در استان، بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

وی رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی را علت افزایش شمار مبتلایان به کرونا و انتشار این ویروس در استان عنوان و ابراز امیدواری کرد این روند ادامه پیدا نکند.

انتهای پیام
captcha