ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی در تحکیم انقلاب است
کد خبر: 3926330
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی در تحکیم انقلاب است

امام جمعه اهر اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه باعث ایجاد همدلی و اتحاد شده و عاملی مهم در تحکیم نظام و انقلاب است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عامل مهمی در تحکیم انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر روز گذشته، هشتم مهرماه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهر بر لزوم برنامه‌ریزی وسیع و گسترده جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت الهی در جهان نیست، گفت: ملت ایران با پرچم‌داری رهبری دینی، انقلابی در ایران برپا کردند که امروز به الگوی جهانیان تبدیل‌ شده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده ادامه داد: مقام معظم رهبری در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس، تکریم و بزرگداشت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را از وظایف ملی بیان فرمودند که این مهم باید در جامعه اجرایی شود.

امام جمعه اهر‌ گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه باعث ایجاد همدلی و اتحاد شده و عاملی مهم در تحکیم نظام و انقلاب است. ارزش فرهنگ ایثار و شهادت بسیار بالاست. فرهنگ دفاع مقدس نباید تحریف شود بلکه باید پررنگ‌تر از قبل به نسل آینده منتقل شود.

انتهای پیام
captcha