تجمع در مراکز تفریحی و گردشگری تبریز ممنوع شد
کد خبر: 3928696
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

تجمع در مراکز تفریحی و گردشگری تبریز ممنوع شد

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا هرگونه تجمع در مراکز تفریحی و گردشگری تبریز ممنوع شد.

تجمع در مراکز تفریحی و گردشگری تبریز ممنوع شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده، رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تبریز امروز، 21 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا هرگونه تجمع به هر نحو و هر عنوان در مراکز تفریحی و گردشگری کلانشهر تبریز ممنوع شد.

وی افزود: طبق این مصوبه تمامی نقاط گردشگری، تفریحی و بوستان‌های شهری از جمله ائل گلی و تفرجگاه‌ها و کوه عینالی با محدودیت‌های کرونایی همراه بوده و هرگونه تجمع در این مناطق ممنوع است.

حسن‌زاده اظهار کرد: همزمان با شیوع موج جدید کرونا و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا هیچ یک از اماکن گردشگری پیشتر تعطیل شده، حق بازگشایی خودسرانه ندارند و در صورت احراز تخلف توسط فرد یا گروه حقیقی و حقوقی با متخلفان طبق ضوابط و مقررات برخورد و به تخلفات آنان خارج از نوبت قضایی رسیدگی شده و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: ستاد پیشگیری از کرونای شهرداری تبریز نیز هیچ مسامحه‌ای با هیچ کس و هیچ سازمانی ندارد و در راستای حفاظت و صیانت از سلامت شهروندان تابع مصوبات ستاد استانی کروناست.

حسن‌زاده از حضور مستمر و چشمگیر بازرسان اداره اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان تبریز که در راستای اجرای بهینه پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه در اماکن و انظار عمومی به‌طور شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد در سایه این وحدت و همدلی شهروندان و دستگاه‌های متولی، به‌زودی شاهد غلبه بر این ویروس منحوس باشیم.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرداری تبریز همچنین از پلمب شهربازی ائل گلی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا و بازگشایی خودسرانه خبر داد.

انتهای پیام
captcha