پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت رحلت آیت‌الله مصباح‌یزدی
کد خبر: 3944976
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی به مناسبت رحلت آیت‌الله مصباح‌یزدی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‎غربی در پی ارتحال آیت‎الله محمدتقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

ارسالی| پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی برای ارتحال آیت‌الله مصباحبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‎غربی و امام جمعه ارومیه در پی ارتحال فقیه انقلابی و فیلسوف عارف آیت‎الله محمدتقی مصباح یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرَّحمن الرَّحیم

قال علی علیه السلام:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

خبر ارتحال  استاد فرزانه، فیلسوف و دانشمند فرهیخته جهان اسلام، فقیه مجاهد و انقلابی حضرت آیت‌الله حاج شیخ  محمد تقی مصباح یزدی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

ایشان معلمی  دلسوز  و حکیمی  جامع‌نگر در حوزه  علمی، فقهی  و فلسفی  با مدیریتی  انقلابی و جهادی بودند که در مسیر اعتلای معارف دینی  و اصول  اصیل انقلاب اسلامی چهره‌ای ماندگار از خود برجای گذاشتند که تألیف کتب ارزشمند و آثار ماندگار ایشان در کنار تربیت شاگردانی برجسته و استقامت در مسیر روشنگری و تبیین مبانی انقلاب به‌ویژه اصل ولایت مطلقه فقیه ایشان را به عنوان الگویی بی‌بدیل در ولایت‌مداری و استادی حوزه‌های علمیه و مدارس علوم دینی مبدل کرد.

اینجانب ضایعه فقدان ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، علو درجات و حشر با اولیای الهی را برای آن عالم سعید فقید مسألت می‏‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha