پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در کردستان به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله مصباح‌یزدی
کد خبر: 3945002
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در کردستان به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله مصباح‌یزدی

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با صدور پیامی درگذشت حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در کردستان، با صدور پیامی درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

عن رسول الله (صلی الله علیه و آله): مَوتُ العالِمِ مُصيبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

درگذشت عالم ربانی و مجاهد نستوه و انقلابی حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید. ایشان را به حق می توان از شاگردان برجسته مکتب امام خمینی(ره) دانست، چرا که هم در نفی رژیم ستم شاهی و هم در اثبات مبانی انقلاب بسیار کوشیدند و در دوره‌ای که عده‌ای از خواص سکوت اختیار کرده بودند، فریاد حق‌خواهی ایشان طنین‌انداز بود و پشتیبانی از ولایت فقیه را در عرصه نظر محصور نکرد و به منصه ظهور رسانید. ایشان در دوران زندگی خود هیچ گاه از قلم و سخن خویش در راستای اعتلای مبانی انقلاب اسلامی دریغ نکرد و نتیجه این فعالیت گسترده را در نسل جوان انقلابی به خوبی مشاهده می کنیم.

این جانب مصیبت به وجود آمده را به محضر مقام معظم رهبری، علمای حوزه های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن عالم جلیل القدر علو درجات را خواستارم».

پیام تسلیت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

همچنین مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، شورای افتا و ائمه جمعه و جماعت استان کردستان با صدور بیانیه‌ای رحلت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

با نهایت تاثروتالم ارتحال جانگداز مجاهدنستوه، فرزانه ربانی و مبارز انقلابی حضرت آیت‌الله علامه محمدتقی مصباح یزدی از استادان برجسته حوزه علمیه، بنیان‌گذار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و عضومجلس خبرگان رهبری، یارصدیق امام ورهبری که عمری درراستای پیشبرد اهداف مقدس نظام ولایی جمهوری اسلامی و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) تلاش چشمگیری داشتند و آثار و تألیفات ارزشمند و شاگردان ممتازی تربیت وتحویل جامعه اسلامی نمودند را به پیشگاه باعظمت حضرت بقیةالله الاعظم امام زمان (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جامعه معزز روحانیت و حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ملت ولایتمدار ایران اسلامی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عالم فاضل و مجاهد فرهیخته علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم».

انتهای پیام
captcha