توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریز
کد خبر: 3945648
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریز

به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و در قالب رزمایش، تعداد ۶ هزار بسته معیشتی در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا در تبریز توزیع شد.

توزیع شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و در قالب رزمایش، از سوی سپاه ناحیه امامت تبریز و با همکاری مردم، خیران، مساجد و پایگاه‌های محلات تعداد ۶ هزار بسته‌ معیشتی در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا امروز، 15 دی‌، در تبریز توزیع شد.

حجت‌الاسلام سید علی فقیه، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در این مراسم، با اشاره به شخصیت بزرگ شهید سلیمانی، تأکید کرد: در کجا سراغ داریم که شخصی به اندازه این‌ شهید اثرگذار باشد و کدام سیاست‌مدار به اندازه‌ نفوذ رهبر انقلاب سراغ داریم.

وی ادامه داد: ملت ایران که همواره در عرصه‌های مختلف پای‌کار هستند، در جریان شیوع ویروس کرونا و رزمایش کمک مؤمنانه نیز حاضر شدند تا افرادی که در قبال بیماری متضرر شده اند، احساس فقر نداشته باشند.

 فقیه، افزود: مردم نسبت به عملکرد دولت نقد دارند، اما این به معنای پای کار نبودن مردم نیست. باید با تمام‌ وجود قدردان مردم و خیران باشیم که اینگونه اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از طرف امام جمعه تبریز از زحمات فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه امامت در راستای برگزاری این رزمایش، اظهار کرد: حضور سپاه و مردم در این رزمایش همانند دوران دفاع مقدس است و رهبر انقلاب نیز بارها تأکید کرده‌اند که ملت ما برتر از مردم دوران صدر اسلام است.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: این روحیه و فرهنگ می‌تواند برای مردم کشورهای مختلف الگو باشد و اگر یک شهید مانند سردار سلیمانی از میانمان رفت، اما گستردگی فکر و مکتب این شهید، هرگز از بین نخواهد رفت.

در پایان این برنامه از پدران شهدای مدافع حرم تبریز، حامدجوانی، اکبر زوار جنتی و محمدرضا فخیمی، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha