اختصاص قطعه زمین برای احداث ساختمان خیریه «فرزندان رحمت» در تبریز
کد خبر: 3946669
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

اختصاص قطعه زمین برای احداث ساختمان خیریه «فرزندان رحمت» در تبریز

شهردار تبریز از اختصاص قطعه زمینی به مؤسسه خیریه فرزندان رحمت به منظور احداث ساختمانی برای ساماندهی و نگهداری کودکان کار و خیابانی خبر داد.

اختصاص قطعه زمین برای احداث ساختمان جدید خیریه فرزندان رحمتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر، شهردار تبریز، روز گذشته 20 دی‌، از اختصاص قطعه زمینی به مؤسسه خیریه «فرزندان رحمت» به منظور احداث ساختمانی برای ساماندهی و نگهداری کودکان کار و خیابانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه مکان فعلی این خیریه استیجاری بوده و بخشی از هزینه‌های آن برای پرداخت اجاره ماهانه صرف می‌شود، و نیز در راستای ایجاد مرکزی استاندارد برای نگهداری کودکان کار و خیابانی در تبریز، با نظر مثبت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مقرر شد محلی بدین منظور اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: این مرکز در خصوص ساماندهی کودکان کار و خیابانی به خوبی فعال بوده و وقتی به برندهایی مثل «تبریز شهر بدون گدا» و تبریز شهر «بدون کودک کار و خیابانی» می‌بالیم، همگی در سایه زحمات این عزیزان است.

شهردار تبریز ادامه داد: امیدواریم در سایه این تلاش‌ها شاهد روزی باشیم که تمام کودکانی که در حوزه‌های مختلف آسیب دیده و مجبور به فعالیت به عنوان کودک کار و کودک خیابانی هستند، به خانه‌های خود بازگشته و شاهد روزی باشیم حتی یک نفر کودک کار و خیابانی وجود نداشته باشد.

انجمن خیریه فرزندان رحمت وابسته به اداره کل بهزیستی آذربایجان‌ شرقی با هدف ساماندهی کودکان کار و خیابانی و به عنوان تنها مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان کار و خیابانی در کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha