محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود
کد خبر: 3947314
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به توسعه علمی و فناوری ایران طی سال‌های اخیر، گفت: محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه به هیچ عنوان مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود.

محدودیت‌ها مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 23 دی‌ در آیین تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران سپاه عاشورا، با اشاره به توسعه علمی و فناوری ایران طی سال‌های اخیر، گفت: محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه به هیچ عنوان مانع پیشرفت نظام اسلامی نمی‌شود.

وی افزود: اگر ما تفکرات دینی را با پیشرفت علمی و فناوری در هم بیامیزیم همان عزتی که مدنظر رهبر انقلاب است، به نتیجه می‌رسد.

سردار خرم اظهارکرد: وقتی شاهدیم فرزندان پاسدار چهره‌های نخبه علمی کشور هستند و به درجات بالای علمی رسیده‌اند برای همه بسیار لذت بخش و مسرت بخش است و وجود تک تک این جوان‌ها برای همه جامعه به خصوص مقام رهبری که اینقدر نسبت به جایگاه علم توجه دارند، مایه افتخار است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب تمامی خاکریزها را طی 42 سال گذشته امتحان کرده و متوجه شده است که فزرندان ما به گونه‌ای تربیت شده‌اند که در مقابل دشمنان می‌ایستند و با وجود اینکه از همه راه‌ها اقدام به توطئه‌ها کردند، اما ملت ایران با این همه تهدید و توطئه ‌ها به پیشرفت‌های زیاد و غیر قابل چشم پوشی رسیده است.

وی با گرامیداشت یاد و نام سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: این سردار بزرگوار هم در دوران حیات شخصی و اجتماعی خود استکبار را شکست داد و هم با شهادتش موجب شکست هیمنه استکبار در جهان شد.

سردار خرم با بیان اینکه دنیای امروز به شخصیت و راه و منش سردار شهید سلیمانی غبطه می‌خورد، یادآور شد: ایشان امنیت، آرامش، عزت و قدرت برای ملت ایران در زمان خدمتشان و بعد از شهادتشان آفریدند.

وی با بیان اینکه دانشمندان بزرگ ایران اسلامی توسط صهیونیست‌ها ترور و شهید می‌شوند، اظهار کرد: این شهدا نخبگان و برجستگان علمی کشورمان بودند و آنچنان جایگاه‌ علمی و معنوی پیدا می‌کنند که استخوان در گلوی دشمنان می‌شوند و دشمن تلاش می‌کند تا این دانشمندان را ترور کند.

انتهای پیام
captcha