۴۵ زندانی غیرعمد در آذربایجان‌شرقی آزاد شدند
کد خبر: 3948325
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

۴۵ زندانی غیرعمد در آذربایجان‌شرقی آزاد شدند

همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ۴۵ زندانی غیرعمد و محکوم مالی از زندان‌های آذربایجان‌شرقی آزاد شدند.

۴۵ زندانی غیرعمد و محکوم مالی در آذربایجان‌شرقی آزاد شدندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، رسول تقی‌پور، مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان‌شرقی، یکشنبه، 28 دی گفت: همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ۴۵ زندانی غیرعمد و محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: ۲۰ نفر از این زندانیان از زندان تبریز بوده و مابقی از سایر زندان‌های استان بودند که همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) به کانون گرم خانواده بازگشتند.

تقی‌پور با تأکید بر اینکه مجموع مبلغ بدهی این مددجویان برابر با ۱۹ میلیارد تومان بود، ادامه داد: برای آزادی این مددجویان، ۱۶ میلیارد تومان از طریق دادخواست اعسار به تقسیط و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیز به صورت کمک بلاعوض تامین شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل تسهیلات برای تأمین مبلغ و آزادی این زندانیان تخصیص داده شد.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان‌شرقی در ادامه اظهار کرد: یکی از این مددجویان بیش از چهار سال بود که در زندان حضور داشت و با کمک ویژه ۳۰۰ میلیونی ستاد دیه، از پشت میله‌ها رهایی یافت.

انتهای پیام
captcha