رونمایی از نخستین محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی در تبریز
کد خبر: 3951334
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

رونمایی از نخستین محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی در تبریز

مراسم رونمایی از اولین محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی با معرفی برند «قهرمان من» امروز، 13 بهمن‌ در سالن همایش‌های اتاق اصناف آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

رونمایی از اولین محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی در تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مراسم رونمایی از نخستین محصولات فرهنگی و نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی با معرفی برند «قهرمان من» امروز، 13 بهمن‌، در سالن همایش‌های اتاق اصناف استان شرقی برگزار شد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مدیون اصناف و بازارریان است، گفت: بخش قابل توجهی از تاریخ انقلاب مدیون مجاهدت‌های کسبه و بازار و معتمدین اصناف است. همانطور که در دوران دفاع مقدس نیز اصناف و بازاریان بازوی توانمند انقلاب بودند.

وی افزود: امروز این پشتیبانی در قالب کمک‌های مؤمنانه در این شرایط نابسامان اقتصادی که دشمن بی‌رحمانه با تحریم‌های غیرانسانی می‌خواهد مردم را زیر فشار بگذارد که مردم را به خیابان‌ها بکشاند از طرف اصناف و بازاریان ادامه همان مجاهدت‌ها در دوران انقلاب است.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه حمایت از کارآفرینان در سال جهش تولید گام اصلی محسوب می‌شود، افزود: ما در جنگ تحمیلی با خیلی از کشورهای پر قدرت دنیا مواجه بودیم اما امروز در این جنگ اقتصادی کارمان خیلی دشوار نیست چرا که به بسیاری از کشورها صادرات داریم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: به طور یقین تاریخ ایران اسلامی به ویژه فرهنگ جهاد و مقاومت و مکتب شهید سلیمانی سرشار از زمینه‌های لازم برای استفاده در تولیدات مختلفی همچون دفتر‌های مشق و یا دیگر محصولات مربوط به تحصیل است.

وی بیان کرد: در راستای معرفی هرچه بهتر و عمیق‌تر شخصیت‌های تأثیرگذار کشورمان بهتر است تولیدکنندگان با بهره‌مندی از نظرات کارشناسان و همچنین شخصیت‌های فرهنگی، از تصاویر بزرگان ایرانی استفاده و افرادی مانند شهدای مدافع حرم، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شخصیت‌های تاریخی تأثیرگذار را در قالبی دلنشین و سازگار با روحیه کودکان و با استفاده از رنگ‌های زیبا هرچه بهتر و کامل‌تر به فرزندان این خاک معرفی کنند، چراکه وقتی خوراک داخلی به کودکانمان بدهیم، دشمن از آن سوی مرز‌ها برای پیش بردن اهداف شوم خود موفق نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha