فرهنگ دفاع مقدس؛ نسخه غلبه بر مشکلات کشور
کد خبر: 3956777
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

فرهنگ دفاع مقدس؛ نسخه غلبه بر مشکلات کشور

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ماست، گفت: فرهنگ دفاع مقدس نسخه غلبه بر مشکلات کشور است.

فرهنگ دفاع مقدس؛ نسخه غلبه بر مشکلات کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 10 اسفندماه، در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت در تبریز، با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ماست، گفت: فرهنگ دفاع مقدس نسخه غلبه بر مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت پرداخت به موضوع دفاع مقدس و جبهه جهانی مقاومت گفت: باید بصورت منسجم برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنیم چرا که اگر فرهنگ دفاع مقدس در شریان‌های جامعه جاری و ساری باشد، کشور بیمه خواهد شد.

آل‌هاشم، با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم دفاع مقدس مورد غفلت واقع شود تصریح کرد: رسانه‌های داخلی بمناسبت‌های مختلف به دفاع مقدس پرداخته‌اند اما با توجه به گستره و عظمت دفاع مقدس، کارهای انجام شده کافی نیست.

امام جمعه تبریز، خاطرنشان کرد: برای درک مفاهیم غنی دفاع مقدس باید از تمام داشته‌های ادبی و هنری خودمان بهره ببریم.

وی با تبیین ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نشر معارف دفاع مقدس گفت: شناخت ذائقه خیلی مهم است و باید تولیدات تخصصی در حوزه دفاع مقدس رقم بخورد.

آل هاشم، گفت: برگزاری این جشنواره‌ها و دریافت محصولات و ارائه آن به مخاطب برکات زیادی دارد و این جشنواره می‌تواند مسیر روشنی را فرا روی متولیان قرار دهد.

انتهای پیام
captcha