دشمنان به دنبال تغییر نگرش مردم نسبت به انقلاب هستند
کد خبر: 3963555
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳

دشمنان به دنبال تغییر نگرش مردم نسبت به انقلاب هستند

فرمانده سپاه اهر، با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان قصد ایجاد تحریف در انقلاب اسلامی و تغییر در باورها و نگرش مردم نسبت به انقلاب را دارند، گفت: وظیفه هنرمندان بالا بردن باورها و نگرش مردم به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا است.

دشمنان به دنبال تغییر نگرش مردم نسبت به انقلاب را دارندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر عصر روز گذشته، 21 فروردین‌ماه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای هنرمند این شهرستان، گفت: شهدا مایه افتخار جامعه و کشور هستند و وظیفه ما ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به نسل‌های آینده است که بتوانیم گوشه‌ای از تلاش‌ها و مجاهدت‌های این عزیزان را برای نسل‌های آینده بازگو کنیم چرا که با خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران امروز یکی از کشورهای قدرتمند در منطقه و حتی جهان است.

وی هنر و قلم هنرمند را یکی از ابزار انتقال اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل جدید برشمرد و افزود: به تعبیر فرمایشات مقام معظم رهبری «امروز هنر به عنوان برنده ترین و تیزترین زبان برای رساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جدیدی که انقلاب را تجربه نکرده‌اند است».

صفی، با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان قصد ایجاد تحریف در انقلاب اسلامی و تغییر در باورها و نگرش مردم نسبت به انقلاب را دارند، گفت: وظیفه هنرمندان بالا بردن باورهای و نگرش مردم به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا است.

فرمانده سپاه اهر، از هنرمندان، نخبگان علمی، صاحبان رسانه و اهل قلم خواست شبانه روز در جهت رسیدن به اهداف والای انقلاب و نظام از هیچ مجاهدت و تلاش فروگذار نباشند چرا که با تلاش و مجاهدت خالصانه می‌توانند به تمام اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا دست پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha