توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریز
کد خبر: 3968166
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریز

همزمان با هفدهمین روز ماه مبارک رمضان، در ششمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط بازاریان و اصناف تبریز بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با هفدهمین روز ماه مبارک رمضان، در ششمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط بازاریان و اصناف تبریز بین نیازمندان توزیع شد.

سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، در حاشیه این مراسم در مسجد آیت الله شهیدی تبریز، با تاکید بر نقش پررنگ و تاریخی اصناف و بازاریان استان در برهه‌های مختلف و حساس انقلاب اسلامی، گفت: حرکت خیرخواهانه امروز اصناف و بازاریان تبریز با تاسی از وجود پربرکت مظهر جود و کرم حضرت امام حسن مجتبی (ع) بوده چرا که این امام همام در رسیدگی به محرومان، مظلومان و مستضعفان جامعه الگوی بی بدیلی برای همگان است.

وی با اشاره به تامین و توزیع یک میلیون بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب دیده در ۱۴ ماه گذشته از سوی بسیج و سپاه عاشورا، افزود: ایثار، فداکاری و اخلاص اصناف و بازاریان استان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس و امروزه در انجام حرکت‌های خیرخواهانه باید در صفحات تاریخ برای آیندگان ثبت شود، چراکه نمادی مثال زدنی از جهادگری با جان و مال در راه دین، میهن و مردم است.

سردار خرم، با بیان این‌که جامعه بازاریان و اصناف در عبور از تمامی بحران‌ها و حوادث پیشگام و خط شکن بوده‌اند، تصریح کرد: این قشر جامعه همواره با اقدام جهادی و حضور همیشگی در صحنه، همانند اصحاب پیامبر اسلام (ص) با تشخیص و عمل به موقع در امور خیرخواهانه از دیگران سبقت گرفته‌ و در ادای تکلیف شرعی و دینی خود پیشقدم بوده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا، ادامه داد: به عنوان خادم مردم و نظام در عرصه تامین امنیت و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، به سربازی ملت بزرگ میهن اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار می‌کنم، چرا که همواره مردم با حضور جهادی و فداکارانه خود در عبور از بحران‌ها، همراه نظام و مسئولان بوده‌اند.

انتهای پیام
captcha