برگزاری پویش مردمی «بخوان»
کد خبر: 3969519
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

برگزاری پویش مردمی «بخوان»

برگزارکنندگان پویش مردمی «بخوان» در فراخوان این پویش خواسته‌اند که مخاطبان، آیه‌ای از آیان قرآن را که ویژگی خاصی از نگاه او دارد، در فضای مجازی منتشر و در این پویش شرکت کنند.

برگزاری پویش مردمی «بخوان»

به گزارش ایکنا، پویش قرآنی «بخوان» با همکاری مشترک میان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

در فراخوان این پویش آمده است: شاید به آیه‌ای حسی خاص داشته باشی، آیه‌ای که زندگی ات را دستخوش تغییر کرده. شاید با قرآن خاصی خاطره دارید، مثل قرآن فیروزه‌ای مادربزرگ که سحر‌های رمضان به سرش می‌گرفت و حالا نیست. شاید دلتان می‌رود برای خاطره اولین بار که سوره‌ای کوچک حفظ کردید و مادر بغلتان کرد و طعم خوش آغوشش هنوز مانده در وجودتان. شاید روحتان پرواز می‌کند با تلاوتی خاص از آن قاری خوش‌خوان وقتی که ندایش از بلندگو‌های مسجد بلند شد. هرچه هست قرآن است و آیه‌هایش. پر می‌شود وجودمان از عطر قرآن و می‌خوانیم خاطره‌ها و می‌شنویم آیه‌ها را، باشد که خدا رحمتمان کند و با کتابش دوست‌تر.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش کافی است؛ خاطره، حس، علاقه‌مندی یا هرچه از قرآن و خاطرات و آیه‌هاش دارند را با هشتگ #قرآن_بخوانیم در فضای مجازی منتشر کنند و دوستان خود را دعوت کنند تا آن‌ها نیز از آیه‌ها بگویند و مطلب منتشر شده را به نشانی این پویش در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارسال کنند.

یادآور می‌شود، جوایز مشارکت در پویش شامل ۱۱۴ جایزه ۲ میلیون ریالی و ۱۱۴ جایزه شامل کارت شارژ، بسته اینترنت، ساعت و ... است.
 
انتهای پیام
captcha