طرح مسقف‌سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 3973816
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

طرح مسقف‌سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به بهره‌برداری رسید

فاز دوم پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان به بهره‌برداری رسید.

فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز به بهره برداری رسیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، فاز دوم پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع امروز، پنجم خردادماه، با حضور خانواده‌های شهدا و جانبازان به بهره‌برداری رسید.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این مراسم گفت: فاز دوم مسقف سازی گلزار شهدای وادی رحمت به بهترین شکل ممکن از نظر سازه و معماری طراحی و اجرا شد و افتخاری برای دوره فعلی مدیریت شهری است.

وی اظهار کرد: فاز دوم طرح مسقف‌سازی گلزار شهدای وادی رحمت به مساحت ۶ هزار مترمربع و با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شد.

شهین باهر، با بیان اینکه فاز دوم طرح ساماندهی گلزار وادی رحمت، صرفاً مسقف‌سازی بلوک شهدا است، افزود: در کنار این، گلکاری، تزئین و توسعه فضای سبز به همراه تعویض ۱۱۰۰ پرچم قبور مطهر شهیدان نیز اجرایی و عملیاتی شده است.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی نیز مسقف‌سازی گلزار شهدای وادی رحمت را اقدامی در راستای ارزش‌گذاری و احترام به شهیدان و خانواده‌های معظم آنان قلمداد کرد، گفت: مشاهده چنین برنامه‌هایی که در راستای گرامیداشت و ارزش‌گذاری به شهدا، خانواده شهدا و ملت شهید پرور انجام می‌شود، موجب احساس غرور می‌شود.

وی افزود: از اقدامات شهردار تبریز، اعضای شورای شهر و شهردار منطقه ۲ و  همه کسانی که در راستای ارزش‌گذاری و احترام به شهدا و خانواده‌هایشان تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

عباسقلی‌زاده اظهار کرد: اقدامات موثری که این مسئولان برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا انجام می‌دهند، موجب می‌شود تا ما بتوانیم پیرو آنها باشیم و آرمان‌های آنها را پیاده کنیم و از این بابت از شهردار و اعضای شورای شهر تبریز قدردانم و افتخار می‌کنم که چنین مسئولانی در حال خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام
captcha