افتخار آفرینی ۲۶ دانشجوی دانشگاه تبریز در المپیاد علمی
کد خبر: 3975030
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

افتخار آفرینی ۲۶ دانشجوی دانشگاه تبریز در المپیاد علمی

رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز گفت: ۲۶ دانشجوی این دانشگاه در مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور افتخار آفریدند.

افتخار آفرینی ۲۶ دانشجوی دانشگاه تبریز در المپیاد علمی دانشجویی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حمید احمدی، رئیس گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز، امروز، 11 خردادماه، گفت: بر اساس نتایج مرحله نهایی بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور که اخیراً توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است،۲۶ نفر از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب رتبه‌های برتر در مرحله نهایی المپیاد بیست‌و پنجم شده‌اند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه تبریز در این دوره، موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز شدند و ۱۴ نفر نیز توانستند رتبه‌های تک رقمی این دوره از المپیاد علمی را به خود اختصاص دهند.

احمدی یادآور شد: مجید قاسمی نظرلو در رشته مهندسی برق و حسین محمدخانلو در رشته علوم اقتصادی مدال طلا را از آن خود کردند همچنین علی نعمتی در رشته حقوق، زهرا نوردانش در رشته سلول‌‌های بنیادی و مهندسی بافت و علی علیزاده در رشته مهندسی برق موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گفته وی، تعداد دانشجویان حائز رتبه‌های تک ­رقمی در مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال­‌های ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به ترتیب ۳، ۱۱ و ۸ نفر بوده است که این تعداد در سال ۹۹ به ۱۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
captcha