اعلام آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران برای محرومیت زدایی
کد خبر: 3984478
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

اعلام آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران برای محرومیت زدایی

جانشین فرمانده سپاه اهر از آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران برای حمایت از محرومین و نیازمندان در مناطق حاشیه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: هدف اصلی از ایجاد این گروه جهادی عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و دور افتاده منطقه ارسباران است.

اعلام آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران برای خدمت رسانی به مناطق محرومسرهنگ پاسدار سعید میرزا محمدی، جانشین فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از آمادگی گروه جهادی شهدای ارسباران برای حمایت از محرومین و نیازمندان در مناطق حاشیه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: هدف اصلی از ایجاد این گروه جهادی عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و دور افتاده منطقه ارسباران است.

وی افزود: این گروه جهادی تازه تاسیس متشکل از تعدادی از سبزپوشان ولایت و بسیجیان است که در نخستین گام برای خدمت رسانی به مردم و ادای دین به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اقدام به ایجاد سقاخانه‌ای مزین به نام این سردار بزرگ اسلام در گلزار شهدا کردند که در آینده شاهد فعالیت بیشتر این گروه جهادی مومن و سبز پوش ولایی در صحنه‌های سازندگی و آبادانی خواهیم بود.

میرزامحمدی گفت: گروه جهادی شهدای ارسباران با عنایت به خداوند متعال و کمک به نیازمندان آماده همراهی و کمک به احداث سقاخانه، مدرسه و مسجدسازی و غیره در مناطق محروم و کم توسعه منطقه ارسباران و شهرستان اهر است.

جانشین فرمانده سپاه اهر افزود: این گروه جهادی با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیجی همچنان در راستای مبارزه با بیماری منحوس کرونا در طرح‌های شهید سلیمانی، غربالگری و کمک معیشتی تا ریشه کنی کامل این بیماری در کنار مردم حضور داشته و خدمت رسانی خواهد کرد.

میرزا محمدی بیان کرد: خیرین و علاقه‌مندان برای همکاری با این گروه جهادی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به نشانی دفتر جانشین سپاه در محل سپاه ناحیه اهر تحویل بدهند.

انتهای پیام
captcha