معاون پژوهشی جهاددانشگاهی قم جهادگر نمونه کشور شد
کد خبر: 3989818
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی قم جهادگر نمونه کشور شد

لیلا ناصرپور، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان قم امسال در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، معاونان و اعضای هیئت امنای این نهاد به‌عنوان جهادگر نمونه کشور انتخاب شد.

ثمره تحقیقات باید نیازهای جامعه را رفع کندبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد‌دانشگاهی واحد استان قم، لیلا ناصرپور، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان قم، تحکیم زیرساخت‌های پژوهشی در جهاددانشگاهی استان قم را از اهداف سال گذشته در این نهاد دانست و گفت: برنامه‌ریزی و نظارت پژوهشی، گسترش و پیشبرد امور پژوهشی و تحقیقاتی از اولویت‌های معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان قم در سال گذشته بوده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص مراحل ثبت چهار اختراع جدید را دنبال می‌کنیم و توانسته‌ایم مقالات کاربردی بیشتری را تولید کنیم.

ناصرپور افزود: با مشخص کردن سمت و سوی افق معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی سعی کردیم مرزهای فعالیت تحقیقاتی خودمان را از جهاددانشگاهی فراتر ببریم و از بخش‌هایی که توان علمی یا تجهیزاتی در اختیار دارند که به پیشبرد تحقیقات ما کمک می‌کند مدد بگیریم و با همکاری آنها طرح‌های مشترکی را انجام دهیم.

معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه خروجی طرح‌های پژوهشی را بعد از تکمیل آن مطرح خواهد کرد، گفت: برای ما مهم بود که بتوانیم با بازوهای علمی که در استان و کشور وجود دارد همکاری کنیم و ضریب اثرگذاری تحقیقات خود را اعتلا دهیم.

ناصرپور با اشاره به شعار معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی با عنوان «معاونت پژوهشی لمس جامعه»، گفت: در سال جدید سعی داریم تحقیقات‌مان را نیازمحورتر کنیم و تجهیزاتی را که برای تحقیقات پیشرفته و حساس خود نیاز داریم پیاده‌سازی و تأمین کنیم.

وی افزود: سعی داریم سرمایه‌گذاری بیشتری در بخش پژوهش جهاددانشگاهی داشته‌ باشیم و نیازهایی که برای تحقیقات کاربردی داریم را برآورده کنیم و امیدواریم در سال آینده تجهیزات مورد نیاز را تأمین کرده باشیم و شرحی از نتایج تحقیقات کاربردی و جدید خود را ارائه کنیم.

یادآور می‌شود، لیلا ناصرپور، معاون پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان قم امسال در مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، معاونان و اعضای هیئت امنای این نهاد به‌عنوان جهادگر نمونه کشور انتخاب شد.

انتهای پیام
captcha