توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3993400
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجموعه‌های تحت مدیریت سپاه در آذربایجان‌شرقی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی میان اقشار نیازمند توزیع کرده‌اند.

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش 400 میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، ششم شهریورماه در جلسه هماهنگی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجموعه‌های تحت مدیریت سپاه در آذربایجان‌شرقی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بسته معیشتی بین اقشار نیازمند توزیع کرده‌اند.

وی این بسته‌های معیشتی را شامل، غذای گرم، اقلام غذایی خشک، لوازم التحریر و سایر خدمات آموزشی و نیز بسته‌های بهداشتی برشمرد که در طول ۲ سال اخیر در راستای اقدامات حمایتی از اقشار آسیب پذیر توسط قرارگاه امام حسن مجتبی سپاه عاشورا به انجام رسیده است.

سردار خرم، با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی برای مقابله با گسترش ویروس کرونا با همه توان در میدان هستند، افزود: در حال حاضر دغدغه اصلی کشور و به تبع در آذربایجان‌شرقی بحث مربوط به کرونا است و لازم است همه دستگاه‌ها با تمام توان برای مقابله با آن وارد عرصه شوند.

فرمانده سپاه عاشورا، اظهار کرد: بر همین اساس و در آستانه آغاز سال‌تحصیلی جدید و حمایت از اقشار ضعیف جامعه، تهیه لوازم التحریر و تبلت برای بهره‌مندی دانش آموزان از دیگر برنامه‌های مهم پیش روی سپاه عاشورا خواهد بود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و افزایش مراکز واکسیناسیون در تمامی شهرهای آذربایجان‌شرقی جزو برنامه‌های اولویت دار اخیر سپاه عاشورا و بسیج تبریز بوده است که با تمام توان و تا بهبود وضعیت کنونی کرونا تداوم داشته و بسیجیان تا فروکش کردن زبانه های جدید کرونا در صحنه خواهند بود.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا و حمایت از مشاغل، خانواده‌ها و دیگر اقشار آسیب دیده از این بیماری، قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) جلسات منظمی را ترتیب داده و به بررسی این مشکلات و حمایت از این قشر برنامه ریزی می‌کند.

انتهای پیام
captcha