مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد
کد خبر: 3994477
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شد

در پنجمین مرحله از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا در تبریز افتتاح شد.

مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز افتتاح شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، در پنجمین مرحله از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، نخستین مرکز واکسیناسیون خودرویی سپاه عاشورا امروز، 10 شهریورماه در تبریز افتتاح شد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی قدرتمند و مقتدر و مدافع سلامت مردم، در هر جایی که نیاز شده است برای تامین امنیت و آرامش مردم قدم برداشته است.

وی افزود: در شرایط کنونی هم قدرتمندانه و هوشمندانه در کنار سایر دستگاه‌ها و نیرو‌های مسلح وارد صحنه شده است و امروز نیز شاهد ابتکاری از سپاه عاشورا هستیم تا بتوانیم با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدم برداریم.

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: امیدواریم همه اقدامات ما در این زمینه مخصوصاً در زمینه واکسیناسیون عمومی موثر واقع شود تا این ویروس منحوس از بین برود.

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این مراسم گفت: این اقدام انقلابی سپاه عاشورا یعنی پایبندی به عهد و پیمانی که با مقام معظم رهبری بسته‌ است و نشان از احساس مسئولیت حاکمیت در مقابل مردم و یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: بزرگترین مزیت آذربایجان شرقی، هماهنگی دستگاه‌های مختلف است و در دوران مبارزه با کرونا همه به میدان آمده‌اند و هر نهادی با هرچه در توان دارد در این زمینه وارد عرصه کرده است و تلاش ما این است که نگذاریم حتی یک خانواده داغدار شود.

صومیف با بیان اینکه بر اساس آمار تا به امروز ۳۴.۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان را واکسینه کردیم و جز دانشگاه‌های علوم پزشکی برتر کشور هستیم افزود: به لطف خدا بالاترین میزان واکسیناسیون روستایی در استان ما اتفاق افتاده است و امید داریم تا پایان شهریور در صورت تامین واکسن ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان را واکسینه کنیم.

انتهای پیام
captcha